کد خبر : 1326368 | 28 اردیبهشت 1395 ساعت 09:01 | 38.2K بازدید | 1 دیدگاه

هر کسی گفته می‌خواهم قنبرزاده را به استقلال ببرم دلال است

گرشاسبی: تغییرات در پرسپولیس قطعی نیست

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هر کسی مدعی شده که من می‌خواهم قنبرزاده را مدیرعامل استقلال کنم قطعا به دنبال کار دلالی است.

گرشاسبی:  تغییرات در پرسپولیس قطعی نیست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص مراسم پایان فصل باشگاه پرسپولیس و حاشیه‌هایی که در این مراسم بابت تقلید صدای علی پروین و علی دایی به وجود آمده گفت: به نظر من مراسم خوبی برگزار شد. لازم بود تا بعد از پایان مسابقات اعضای باشگاه دور هم جمع شوند و از آن‌ها تقدیر شود. به نظرم کار خوبی بود اما درباره بقیه مسائل بهتر است از علی اکبر طاهری سوال کنید.

 

وی درباره اینکه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس چه برنامه‌هایی برای تقویت تیم در فصل آینده دارد افزود: برنامه‌های ما چند بخش است یک بخش مربوط به کادر فنی و برانکو است که به هر حال او برای کارهایش برنامه‌های خاص وخود را دارد. اگر هم قرار است تغییراتی در تیم صورت بگیرد قطعا توسط کادر فنی مشخص خواهد شد. مطمئنا پیشنهادهای برانکو به باشگاه برسد ما در حد توانمان پیگیر آن خواهیم شد تا خواسته‌های کادر فنی را اجرایی کنیم چرا که در برخی از موارد پرسپولیس نیاز به ترمیم دارد چون باید در آسیا، لیگ برتر و جام حذفی رقابت کنیم.

 

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد شایعه تغییرات در هیات مدیره این باشگاه اظهار داشت: این ها گمانه‌زنی است. چیزی در حال حاضر معلوم نیست و هنوز چیزی قطعی نشده است. تا الان هم کسی درباره تغییرات هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی صحبتی نکرده است.

 

گرشاسبی درباره شایعه تلاش او برای مدیرعامل شدن منصور قنبرزاده در باشگاه استقلال به دلیل ارتباط خوبی که این دو نفر با هم دارند افزود: من چه کاره هستم که بخواهم قنبرزاده را به استقلال یا جای دیگری ببرم؟ این حرف اوج بی انصافی است و هر کسی که این حرف را زده قطعا به دنبال دلالی بوده است.

 

وی در مورد اردوی پرسپولیس در خارج از کشور هم ادامه داد: در این خصوص هنوز چیزی قطعیت پیدا نکرده اما قطعا در هیات مدیره این مسئله بررسی خواهد شد و بند به بند درباره خواسته‌های برانکو بحث و بررسی صورت خواهد گرفت. هر کاری که برای رشد پرسپولیس در جهت آمادگی بیشتر لازم باشد ما انجام خواهیم داد.

 

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره جذب علیرضا بیرانوند دروازه‌بان جدید این تیم هم افزود: به هر حال نباید فرصت را از دست داد. ما براساس نیاز تیم و درخواست برانکو بازیکنان را جذب می‌کنیم.

دیدگاه‌ها