کد خبر : 1326380 | 28 اردیبهشت 1395 ساعت 10:02 | 75.3K بازدید | 37 دیدگاه

رییس کمیته انظباطی خبر داد؛

رحمتی در فینال جام حذفی بازی می‌کند

رئیس کمیته انضباطی ادعا می کند رای محرومیت مهدی رحمتی دروازه بان استقلال به خاطر اتفاق های بازی تیمش برابر تراکتورسازی ربطی به جام حذفی ندارد و باید در فصل آینده لیگ برتر اعمال شود.

رحمتی در فینال جام حذفی بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده درباره صحبتهای اخیر مربی تیم فوتبال ذوب آهن مبنی بر اینکه "چرا حکم دیدار استقلال - تراکتورسازی اعلام نمی‌شود؟/فدراسیون یا می‌خواهد یک جام به استقلال بدهد یا قانون‌شکنی کند" گفت: اولا قبل از اینکه  سرمربی تیم ذوب آهن صحبتی در این مورد کند، به عنوان رئیس کمیته انضباطی با سایت فدراسیون مصاحبه و اعلام کرده ام به خاطر فشردگی مسابقات هفته 29 و 30 و برگزاری انجام رقابتهای حساس لیگ یک و دو و ضمن اینکه در این ایام، انتخابات فدراسیون و تعطیلی های رسمی و عدم حضور دبیر کل و علی کفاشیان و سفرشان به مکزیک جهت حضور در کنگره فیفا را پیش رو داشتیم، همه اینها دلایلی شد که ما نه تنها در ابلاغ رای استقلال وتراکتورسازی تبریز بلکه در ابلاغ اکثر آرای انضباطی با تاخیر مواجه شویم.


وی افزود: اینکه گل محمدی احساس تاخیر در صدور آرا را داشته طبیعی است و بهتر بود این رای سریعتر اعلام می شد تا این احساس به وجود نیاید. اما اینکه او ادعا می کند فدراسیون بین تیم ها فرق می گذارد، انتقاد درست و منصفانه ای نیست و انتظار داریم گل محمدی منطقی به قضایا نگاه کند. نکته مهم تر اینکه رای مربوط محرومیت یا جریمه نقدی افرادی که به دلیل حوادث مسابقه استقلال و تراکتور سازی تبریز  تنبیه می شوند در رده لیگ برتر اعمال می شود و در زمان صدور رای تصریح کرده ایم که به لیگ برتر مربوط است و به جام حذفی ربطی ندارد. اگر این رای و آرایی که در طول دو  هفته صادر کرده ایم حتی اگر با تاخیر ابلاغ شود، هیچ ارتباطی به جام حذفی نخواهد داشت. 


رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: پیشنهاد می کنیم که سرمربی تیم ذوب آهن با حوصله بیشتر و منطقی و منصفانه صحبت های خود را مطرح و انتقاد کند.  البته سال هاست که در فوتبال ما رسم است که وقتی پای منافع تیمی به میان می آید و وقتی افراد را راجع به موقعیت های خودشان صحبت می کنند، اصلا توجهی به حرمت بقیه افراد و احترام و شان جایگاه دیگران نداشته و آن را رعایت نمی کنند. 


وی گفت: در مورد صحبتهای فرزاد مجیدی که از کمیته انضباطی خواسته گل محمدی را جریمه کند باید بگویم به همان اندازه که صحبتهای غیر منصفانه یحیی گل محمدی غیر منطقی به نظر می رسد، اظهارات فرزاد مجیدی هم غیر منطقی است. چون اولا دامن زدن به حاشیه ها و ایجاد کشمش در آستانه جام حذفی است. ثانیا عوامل تیم ها نمی توانند برای رکن قضایی تعیین و تکلیف کنند. به هر دو نفر توصیه می کنیم که خویشتن داری کنند و برای کمیته انضباطی تعیین و تکلیف نکنند.
 

دیدگاه‌ها