کد خبر : 1326393 | 28 اردیبهشت 1395 ساعت 10:34 | 21.8K بازدید | 1 دیدگاه

دلم می خواهد بمانم / وزیر تلفنی تبریک گفت

دست نشان: سرنوشت نفت در انتظار ما نیست

سرمربی تیم نفت آبادان اعلام کرد با صعود به لیگ برتر هواداران را با تیمش آشتی داده است.

دست نشان: سرنوشت نفت در انتظار ما نیست

نادر دست نشان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره صعود تیم نفت آبادان به لیگ برتر، مشکلات مالی احتمالی این باشگاه، شرایط خودش برای آینده و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


احساسم وصف نشدنی بود
احساسی که دارم، وصف نشدنی است. دیشب آبادان واقعا تا صبح نخوابید. اگر بگوییم در خیابان منتهی به ورزشگاه حدود 200 هزار نفر حضور داشتند و شادی می کردند، دروغ نگفتم. ما یک بازی سخت را بردیم. واقعا تلاش بازیکنان عالی بود. من به بچه ها گفته بودم که اگر بتوانیم دروازه مان را بسته نگه داریم، گل می زنیم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد.


هواداران با فوتبال قهر کرده بودند
هواداران تیم نفت آبادان تقریبا با فوتبال قهر کرده بودند اما دیروز استادیوم پر شد و از شادی این عزیزان واقعا خوشحالم. ما نگران هواداران آبادانی بودیم که خوشبختانه خدا در بهترین شرایط دست مان را گرفت. این هواداران دیروز عالی بودند. بازیکنان هم عملکرد خوبی داشتند و اگر دقت می کردیم می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم.


امسال دو تیم را لیگ برتری کردم
در گذشته استیل آذین، نفت تهران و مس کرمان را به لیگ برتر آوردم. امسال هم با نفت آبادان صعود کردم. البته چون در نیم فصل اول سرمربی ماشین سازی بودم، خیلی ها می گویند دو تیم را به لیگ برتر آوردم. به هر حال خوشحالم. نه برای خودم که بیشتر برای مردم آبادان و تبریز بسیار خوشحالم که تیم های ریشه دارشان به لیگ برتر رسیدند.


مشکلات مالی داشتیم
دوست ندارم وارد موضوعات مالی شوم اما تیم نفت آبادان در لیگ دسته اول هم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد. از زمانی که من به آبادان رفتم، باشگاه فقط توانست 10 تا 12 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرد. با این حال از رییس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر می کنم که از هر راهی برای حل مشکلات وارد شدند.


سرنوشت نفت تهران در انتظار ما نیست
دیروز بعد از بازی وزیر نفت به صورت تلفنی صعود تیم به لیگ برتر را تبریک گفت. وزارت نفت خواهان این بود که تیم نتیجه بگیرد و صعود کند. با این شرایط بعید می دانم مشکلات مالی مثل نفت تهران گریبان ما را بگیرد. البته که مشکلات مالی در همه باشگاه ها وجود دارد.


دلم می خواهد بمانم
دلم می خواهد در نفت آبادان بمانم. به مردم این شهر و تیم عادت کرده ام. همه مشکلات نفت را می‌دانم. از سوی دیگر با مسئولان باشگاه صحبت های شفاهی درباره ماندگاری انجام دادم اما در نهایت آنها باید تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

دیدگاه‌ها