کد خبر : 1326416 | 28 اردیبهشت 1395 ساعت 11:45 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

النصر– تراکتورسازی؛ سهند منتظر افتخار بزرگ

امشب در ورزشگاه 12 هزار نفری آل مکتوم دبی تیم محبوب دیار آذربایجان به دنبال ثبت بزرگ ترین افتخار آسیایی باشگاه است تا طرفدارانش را شادمان کند.

النصر– تراکتورسازی؛ سهند منتظر افتخار بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، در اولین شب از پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در راه معرفی هشتم برتر این رقابت ها دوئل نخست فوتبال ایران و امارات در مصاف النصر با تراکتورسازی رقم خواهد خورد. جدالی حساس و سرنوشت ساز که می تواند نیمی از راه صعود را هموار کند و از نظر روحی و روانی برای دو تیم حائز اهمیت باشد.


 تراکتور که با اقتدار اولین صعود خود به این مرحله از رقابت ها را تجربه کرد در بهترین فرم راهی امارات شده تا به تاخت و تاز آسیایی اش ادامه دهد. امیر قلعه نویی و شاگردانش که لیگ برتر را با جشنواره ای از گل به پایان بردند و در لیگ قهرمانان نیز چهره ای متفاوت از خود نشان دادند طرفداران تبریزی را امیدوار کردند تا در دبی کار صعود را نهایی کرده و با خیالی آسوده گام به بازی برگشت بگذارد.


 سود بردن از مثلث تهاجمی ویرانگر نقطه قوت تبریزی ها در بازی امشب محسوب می شود جایی که نفراتی مثل نانگ، حاتمی و رفیعی می توانند برای مدافعان کند اماراتی دردسرهای زیادی رقم بزنند. قلعه نویی که تجربه خوبی در این رقابت ها دارد اگر بتواند شاگردانش را از زیر بار فشارهای روانی خارج کند مسلما کار دشواری برای برتری مقابل النصر نخواهد داشت چون شاگردانش تیم های قوی تر از النصر را به راحتی از پیش رو برداشته اند.


 در آن سوی میدان النصر هم تیم دست و پا بسته ای نیست به خصوص با ستاره های خارجی و گران قیمتی که در ترکیب دارد. سرمربی صربستانی النصر که کمتر کسی فکر می کرد بتواند از گروه دشوار مقدماتی به سلامت عبور کند و شاگردانش را به این مرحله برساند با سود بردن از امتیاز میزبانی بدش نمی آید حریف قدرتمند ایرانی اش را متوقف کند و در این راه دل به هنرنمایی بازیکنان خارجی اش بسته است. نفراتی که از هر لحظه غفلت نهایت بهره را می برند و رقیب را با تاوان سنگینی روبرو می کنند از همین رو امشب مدافعان تراکتور آزمون دشواری پیش رو خواهند داشت.
پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2016،سه شنبه 28اردیبهشت 95 ،ساعت 21:15،ورزشگاه آل مکتوم دبی


داور: ریوجی ساتو (ژاپن) کمک ها: تورو ساگارا و توشیوکی ناگی (ژاپن)

 

دیدگاه‌ها