کد خبر : 1326422 | 28 اردیبهشت 1395 ساعت 12:03 | 75.2K بازدید | 0 دیدگاه

سردار حضور در لیگ قهرمانان را از دست داد

جدایی آزمون از روستوف با رفتن بردای اف

با وجود این که باشگاه روسی با گل های مهاجم ایرانی اش توانست برای اولین بار جواز صعود به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آتی را به دست بیاورد اما سردار نمی تواند در این تورنمنت به میدان برود.

جدایی آزمون از روستوف با رفتن بردای اف

به گزارش "ورزش سه"، به ثمررساندن 9 گل در این فصل از رقابت های لیگ برتر روسیه که 6 گل آن در پنج بازی گذشته روستوف رقم خورد باعث شد تا سردار آزمون مهاجم 22 ساله ایرانی به محبوب ترین چهره نزد طرفداران این باشگاه تبدیل شده و از او به عنوان ستاره درخشان این روزهای آسمان شهر نام برده شود.

 

1111942


در شرایطی که با برد دیشب مقابل اورال که با تک گل آزمون رقم خورد تا حضور روستوف رد لیگ قهرمانان اروپا قطعی شود این تیم همچنان برای قهرمانی نیز شانس دارد و می تواند در هفته پایانی از غفلت زسکا مسکو نهایت بهره را برده و جام را بالای سر ببرد. اما در همین حال بسیاری از رسانه های روسیه امروز از جدایی قریب الوقوع سرمربی روستوف و بسیاری از ستاره های حال حاضر این تیم از جمله مهاجم ایرانی پرده برداشته و مدعی شدند این تیم فصل بعد باید در غیاب قربان بردی اف و سردار آزمون در چمپیونز لیگ به مصاف رقبایش برود.

 

 

1111945


سرمربی روستوف که از مدت ها پیش زمزمه هایی در خصوص حضورش روی نیمکت باشگاه های بزرگ تر به گوش می رسید دیشب در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با اورال در پایخ به سئوال خبرنگاران روسی در خصوص ماندن در این تیم گفت:« نمی توانم پاسخ صریحی در این خصوص بدهم چون ماندنم در روستوف به شرایط بسیار زیادی بستگی دارد که الان زمان صحبت در این خصوص نیست اما تا روزی که در این تیم باشم نهایت تلاشم را می کنم تا تیم موفق باشد». صحبتی که بسیاری از آن به عنوان خداحافظی سربسته قربان برداشت کردند.

 

1111944


در همین حال وضعیت سردار آزمون هم بعد از درخشش های اخیر بسیار پیچیده شده تا جایی که روبین کازان تیم اصلی این مهاجم خواستار بازگشت او در سال آخر قراردادش با این باشگاه به کازان شده تا در نقل و انتقالات تابستانی این بازیکن به بالترین پیشنهاد فروخته شود. روبین فصل پیش قیمتی بالغ بر 7 میلیون یورو برای سردار در نظر گرفته بود و حالا به نظر می رسد این مبلغ تا سقف 10 میلیون یورو افزایش پیدا کند ، نکته ای که سایت های روسی هم به آن اشاره داشتند.

 

1111941


البته بسیاری اعتقاد دارند آینده آزمون به تصمیم قربان بردی اف بستگی دارد چون هر تیمی که این مربی هدایتش را دردست بگیرد شانس اول خرید او قلمداد می شود مگر این که باشگاهی بزرگ تر در اروپا بتواند خواسته های مالی روبین کازان را برآورده کرده و آزمون را شکار کند. با این تفاسیر سال بعد نه قربان بردی اف نه سردار آزمون با روستوف به لیگ قهرمانان اروپا نخواهند رفت و نمی توانند مزه تلاش هایی که در این مدت انجام دادند تا بزرگ ترین افتخار ممکن را برای روستوف رقم بزنند، را بچشند.

دیدگاه‌ها