کد خبر : 1326423 | 28 اردیبهشت 1395 ساعت 12:05 | 98.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل باشگاه اعلام کرد

مخالفت سایپا با فروش مهدی ترابی

مهاجم تاثیرگذار تیم سایپا مد نظر تیم های زیادی قرار گرفته اما باشگاه سایپا تحت هیچ شرایطی راضی به صدور رضایتنامه اش نمی شود.

مخالفت سایپا با فروش مهدی ترابی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی بدون تردید در یکی ، دو سال گذشته ستاره فوتبال ایران بوده است. ترابی که در گذشته بازیکن فوتسال بوده است، از تکنیک مثال زدنی برخوردار است و فیزیک مناسبی و شم گلزنی بالا، او را به یکی از تاثیرگذار ترین مهره های سایپا تبدیل کرده است.


ترابی به واسطه درخشش در سایپا نظر مساعد کارلوس کی روش را نیز جلب کرده و یکی از مردان قابل اتکای سرمربی پرتغالی تیم ملی برای جام جهانی 2018 روسیه محسوب می شود. ستاره 22 ساله فوتبال ایران در تیم فوتبال امید نیز توانست بازی های درخشانی را به نمایش بگذارد، هرچند که موفق نشد همراه سایر شاگردان محمد خاکپور به المپیک صعود کند.


همه این مسائل باعث شده تا تیم های بزرگ لیگ برتری برای جذب این جوان آینده دار اقدام کنند. ترابی در سال گذشته نیز مشتریان زیادی داشت اما مسئولان سایپا به او اجازه جدایی ندادند. حالا او با تجربه ای بیشتر و البته بازی های درخشان تر، مشتریان پر و پاقرص تری را مقابل خود می بیند.


در روزهای اخیر گمانه زنی هایی درباره پیشنهاد استقلال و پرسپولیس به سایپا برای جذب این بازیکن شنیده شده است. همچنین حرف هایی درباره حضور ترابی در تراکتورسازی برای گذراندن خدمت سربازی نیز به میان آمده است. در عین حال به نظر می رسد تیم های دیگر هم بدشان نیاید چنین بازیکنی را در اختیار بگیرند.


مشکل اصلی در انتقال ترابی اما قرارداد او با تیم سایپا است. ترابی که در ابتدای حضورش در سایپا قرارداد 5 ساله ای را با این تیم به امضا رسانده بود، حالا دو سال دیگر از قراردادش باقی مانده است.


مدیران سایپا نیز همچنان مخالف جدایی این بازیکن هستند. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا در این باره به "ورزش سه" می گوید: مهدی ترابی دو سال دیگر با ما قرارداد دارد وبازیکنی که خوب است، همه تیم ها او را می خواهند. الان به هر تیمی بگویید مهدی رحمتی یا مهدی طارمی را می خواهید، پاسخشان مثبت است. ترابی هم شرایط مشابهی دارد.


او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: بگذارید خیال همه را راحت کنم. مهدی ترابی بازیکن خوب سایپا است و هرگز راضی به از دست دادنش نیستیم.


از درویش پرسیدیم اگر باشگاه های دیگر حاضر شوند مبلغ بالایی برای صدور رضایتنامه ترابی پرداخت کنند، باز هم راضی نمی شوند؟ او اینطور پاسخ داد: مگر ما تاکنون جایی گفته ایم مشکل مالی داریم؟ گفتم که تحت هیچ شرایطی ترابی را به تیم دیگری نمی فروشیم.

دیدگاه‌ها