کد خبر : 1326441 | 28 اردیبهشت 1395 ساعت 13:05 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

یزله نادر، از تبریز تا لیگ برتر (عکس)

صنعت نفت می توانست یک فصل پیش به لیگ برتر صعود کند با خرید امتیاز فولاد نوین اما این کار را نکرد تا با زور بازوی خود لیگ برتری شود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه فولاد نوین لیگ برتری شد و غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات اعلام کرد این تیم به دلیل اینکه زیر مجموعه فولاد خوزستان است نمی تواند در لیگ برتر شرکت کند امتیاز تیم فولاد نوین به صنعت نفت آبادان پیشنهاد و حتی توصیه شد اما صنعت نفت توصیه ها و پیشنهادات را پس زد و در نهایت مهیای حضور در بازی های لیگ یک شد.


کارلوس مانوئل  پرتغالی یک فصل دیگر فرصت پیدا کرد در صنعت نفت باشد چرا که نفتی ها معتقد بودند مربی خارجی دست کم یک فصل فرصت می خواهد تا با فرهنگ حاکم بر فوتبال ایران خو بگیرد. آبادانی ها که از کاسیمیرو پرتغالی خاطره خوشی داشتند در تعطیلات نیم فصل به این نتیجه رسیدند که با هدایت مانوئل خوشخبت نخواهند شد و رهبری تیم را هوشنگ خوش کلام بر عهده گرفت.


مشخص بود مربیگری هوشنگ خوش کلام موقتی است با اینکه از سه بازی 6 امتیاز گرفت. با آمدن نادر دست نشان به آبادان ذهنیت صعود ایجاد شد به این خاطر که نادر پیش تر سه تیم را لیگ برتری کرده بود.


صنعت نفت با نادر دست نشان شروع خوبی نداشت اما باز هم حوصله کرد و در نهایت آن اتفاقی افتاد که باید می افتاد. صعود به لیگ برتر.

 

1111952

 


صنعت نفت با شایستگی لیگ برتری شد. صنعت نفت - پیکان را در تهران شکست داد. در خانه مس کرمان پیروز شد و در در بازی پایانی هم هیچ حرفی برای فجر سپاسی باقی نگذاشت.


قابل پیش بینی بود بعد از صعود صنعت  نفت به لیگ برتر در آبادان جشن و هلهله شود. آبادان است و فوتبالش. آبادان، برزیلته. چه شور و شوقی بعداز صعود آبادان را فرا گرفت. برای ساعاتی آبادانی هافقط غرق شادمانی بودند و از خوشحالی در پوست خود نمی گنجیدند. این صعود از آن جهت ارزشمند بود که با زور و بازوی خود به دست آمد.


اما امروز نوبت برنامه ریزی برای حضور شایسته در لیگ برتر است. صنعت  نفت هر گاه به لیگ برتر می آید خیلی زود به لیگ یک سقوط می کند شاید به این خاطر که در حال  و هوای صعود باقی می ماند و تفاوتی برای لیگ برتر و لیگ یک قائل نیست ...


شاید که لازم است جناب خان هم به کمک صنعت نفت بیاید و چند بازیکن پاری سن ژرمن را به آبادان بیاورد تا صنعت نفت قوی شود.

دیدگاه‌ها