کد خبر : 1326462 | 28 اردیبهشت 1395 ساعت 14:39 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

زنگ خطر برای مدافع عنوان قهرمانی؛

تکلیف قهرمان کنفرانس غرب NBA چه خواهد شد؟

بامداد امروز نخستین مسابقه فینال کنفرانس غرب NBA با برتری تیم میهمان اوکلاهاما سیتی به پایان رسید تا زنگ خطر برای مدافع عنوان قهرمانی NBA یعنی گلدن استیت به صدا درآید.

تکلیف قهرمان کنفرانس غرب NBA چه خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، اوکلاهاما سیتی این مسابقه را با برتری 108-102 به سود خاتمه داد تا اولین شکست در کارنامه تیم گلدن استیت ثبت شود.

 

1112053


این مسابقه در نیمه اول برای گلدن استیت خوب پیش رفت چرا که روند بازی برای میزبان مناسب بود و اکثر پرتاب های این تیم با موفق وارد سبد شد و در طرف مقابل هم اوکلاهاما سیتی چندان بازی خوبی را در دفاع و حمله انجام نداد و بازی ضعیف ستاره های این تیم مانند وست بروک و دورانت کار را برای اوکلاهاما سخت کرد.


چالش های بسیاری سر راه تیم گلدن استیت برای مقابله با اوکلاهاما سیتی در نیمه دوم وجود داشت.


اوکلاهاما با تمام حریفان قبلی گلدن استیت در مرحله حذفی NBA کاملا متفاوت است و شکل بازی این تیم می تواند کاملا برای تیم گلدن استیت مشکل ساز باشد.


با شکست امروز کار برای گلدن استیت سخت شد چراکه باید حداقل یک پیروزی را در زمین اوکلاهاما بدست آورد تا جبران شکست بازی امروز باشد.


اما همچنان روی کاغذ شانس اول قهرمانی کنفرانس غرب تیم گلدن استیت است ولی با شکل بازی امروز قطعا کار برای "استیو کر" و شاگردان این سرمربی در تیم گلدن استیت سخت خواهد بود چون اگر فکری برای مهار راسل وست بروک و کوین دورانت نداشته باشد بازی به بازی شرایط سخت تر خواهد شد.

1112055


در بازی امروز بیشتر پرتاب های تیم گلدن استیت وارد سبد نشد تا مهم ترین رکن بازی این تیم از فاز حمله کار برود تا از آن سو تیم اوکلاهاما که یکی از بهترین تیم های ریباند کننده در NBA است بتواند از این موضوع و عدم موفق گلدن استیت در پرتاب های راه دور نهایت استفاده را ببرد.


بسیاری از کارشناسان کلید موفقیت گلدن استیت را در مهار وست بروک می دانند که حداقل در بازی اول این موضوع دیده نشد و کلی تامپسون که وظیفه این کار را بر عهده داشت نتوانست به درستی از پس آن برآید.


شکل بازی دو تیم فینالیست کنفرانس غرب نوید مسابقات جذابی را به علاقمندان NBA می دهد اما بازی بامداد امروز نشان داد که اوکلاهاما برای گلدن استیت حریفی ساده ای در ادامه بازی های فینال کنفرانس غرب نخواهد بود.

دیدگاه‌ها