کد خبر : 1326464 | 28 اردیبهشت 1395 ساعت 14:53 | 133.7K بازدید | 37 دیدگاه

افشارزاده کار بدی نکرده است

نجف نژاد: صد در صد با حضور منصوریان موافقم

رییس هیئت مدیره استقلال گفت که با حضور علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم صد در صد موافق است.

نجف نژاد: صد در صد با حضور منصوریان موافقم

مقداد نجف نژاد درباره اینکه در نقل و قولی اعلام کرده که چه استقلال قهرمان جام حذفی بشود و چه نشود باید مظلومی از این باشگاه برود به "ورزش سه" گفت: من این حرف را نزدم. گفتم نظر من تغییر سرمربی بود که در جلسه هفته گذشته هیئت مدیره رای نیاورد. من هرگز این حرف را نزدم و حالا دیگر چنین نظری ندارم.


او ادامه داد: همه ما از آقای مظلومی حمایت می کنیم تا انشاالله بتوانیم قهرمان جام حذفی شویم. بعد از آن می توانیم بنشینیم و در مورد سرمربی فصل آینده استقلال صحبت کنیم. فعلا باید به بازیکنان برای جام حذفی روحیه بدهیم و آرامش تیم را حفظ کنیم.


رییس هیئت مدیره استقلال در مورد اینکه بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال روز شنبه جلسه ای با علیرضا منصوریان در وزارت ورزش و جوانان برگزار کرده هم گفت: آقای افشارزاده کار بدی نکرده است. به هرحال هر عضو هیئت مدیره استقلال می تواند چند گزینه داشته باشد و به نظر من کار آقای افشارزاده اصلا بد نبوده است.


او در پاسخ به این سوال که آیا با سرمربیگری منصوریان در استقلال موافق است یا نه هم گفت: صد در صد با سرمربیگری منصوریان موافق هستم. او استقلالی است و دانش مربیگری به روزی دارد. چه کسی بهتر از منصوریان می تواند روی نیمکت استقلال بنشیند؟ من فکر می کنم ما باید از این موضوع حمایت کنیم.

دیدگاه‌ها