کد خبر : 1326465 | 28 اردیبهشت 1395 ساعت 14:57 | 170.5K بازدید | 17 دیدگاه

خرم آبادم، چطور امروز قرارداد می‌بندم؟

امیری: یک کلمه هم با پرسپولیس حرف نزده‌ام

من خرم آباد هستم و نمی دانم چرا شایعه شده امروز با پرسپولیس قرارداد امضا می کنم؟ فعلا دست نگه داشته ام تا ببینم شرایطم برای حضور در لیگ های خارجی به چه صورت پیش خواهد رفت.

امیری: یک کلمه هم با پرسپولیس حرف نزده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فصل نقل و انتقالات را قدرتمند آغاز کرد. آن هم با جذب یک دروازه بان ملی پوش به نام علیرضا بیرانوند. حالا شنیده می شود خرید بعدی پرسپولیس هم یک بازیکن دیگر از نفت تهران است. یک چپ پای ملی پوش به نام وحید امیری. شایعه ها هر روز خبر از نزدیکی این بازیکن به پرسپولیس می دهند. تا جایی که خیلی ها انتقال امیری به پرسپولیس را قطعی می دانند. وحید امیری اما در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" مذاکره با پرسپولیس را تکذیب می کند: « من خرم آباد هستم و نمی دانم چرا شایعه شده امروز با پرسپولیس قرارداد امضا می کنم؟ فعلا دست نگه داشته ام تا ببینم شرایطم برای حضور در لیگ های خارجی به چه صورت پیش خواهد رفت. حالا حالاها منتظر می مانم، چون امیدوارم که لژیونر شوم و با باشگاهی خارجی قرارداد امضا کنم.»


آیا امیری با مسئولان پرسپولیس مذاکره ای انجام داده؟ او می گوید:« هرگز حرفی با مسئولان پرسپولیس نزده ام. حتی یک کلمه. نه مذاکره ای بین ما انجام شده و نه تماسی با من گرفته اند. خودم هم نمی دانم چطور از توافق من با پرسپولیس خبر می دهند. چون حتی یک بار هم با مسئولان این تیم صحبت نکرده ام.»

دیدگاه‌ها