کد خبر : 1326476 | 28 اردیبهشت 1395 ساعت 15:24 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

علی حمام:

العین با حضور عبدالرحمان تیم خطرناکی است

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ما باید بتوانیم مهره های خوب العین را کنترل کنیم و ان‌شاالله با دست پر به اصفهان برگردیم و آماده دیدار دور برگشت برابر العین شویم.

 العین با حضور عبدالرحمان تیم خطرناکی است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، علی حمام در نشست خبری پیش از دیدار برابر العین در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امیدوارم که من و هم تیمی‌هایم در بازی فردا به خوبی بجنگیم و شرایطی مهیا شود که در اصفهان جشن صعود را برپا کنیم.


وی با اشاره به حضور عمر عبدالرحمن بهترین بازیکن العین گفت: عبدالرحمن کلید تیم العین است. او در کیفیت تیم العین بسیار تاثیرگذار است، وقتی عبدالرحمان در تیم  العین حضور دارد این تیم بسیار خطرناک است.


حمام خاطرنشان کرد: ما باید بتوانیم مهره‌های خوب العین را کنترل کنیم و ان شاالله با دست پر به اصفهان برگردیم و آماده دیدار دور برگشت برابر العین شویم.


وی تصریح کرد: ما همچنین نباید فراموش کنیم که تعدادی از بازیکنان العین خطرناک هستند و اگر اشتباه کنیم نتیجه دیدار را از دست می‌دهیم.


بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی بسیار مهمی پیش رو داریم، هم ذوب آهن تیم قدرتمندی است و هم العین تیمی شناخته شده در آسیا است، یک دقیقه غفلت در این بازی یک مشکل بزرگ برای ما ایجاد می کند که شاید جبران ناپذیر باشد.


 

دیدگاه‌ها