کد خبر : 1326530 | 28 اردیبهشت 1395 ساعت 19:25 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

افتخاری: امکانات تیم ملی جهانی نیست

رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه امکانات تیم ملی در حد یک تیم جهانی نیست، گفت: این امکان وجود داشت که بازیکنان تیم ملی در جام جهانی محکم بازی نکنند.

افتخاری: امکانات تیم ملی جهانی نیست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، سیدرضا افتخاری درباره لغو اردوی تیم ملی فوتسال در جزیره کیش و شهر اردبیل گفت: دوستان در جزیره کیش با وجود اینکه اعلام کرده بودند آماده میزبانی از تیم ملی فوتسال هستند، اما یکباره نظرشان عوض شد. همه توقع دارند تیم‌های ملی در المپیک، بازی‌های جهانی و آسیایی نتیجه بگیرد ولی هیچکس نمی‌گوید این اتفاق باید با کدام امکانات رخ بدهد.

وی افزود: امکانات تیم ملی فوتسال در حد امکانات جهانی نیست. قطعا لغو اردوها به تیم ملی آسیب می‌زند. در اردوی اول یک مقدار بازیکنان تیم ملی به شرایط آرمانی نزدیک شده بودند ولی حالا با لغو این اردو، ممکن است بازیکنان از فرم آمادگی خارج شوند.

رئیس کمیته فوتسال با اشاره به انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال تصریح کرد: از زمانی که تاج رئیس فدراسیون شده آنقدر گرفتار شده است که هنوز فرصت نکرده‌ام او را ببینم و راه حلی برای این مشکلات پیدا کنم.

افتخاری با بیان اینکه اولویت کمیته فوتسال تیم ملی است، درباره اینکه چرا مسابقات لیگ بعد از جام جهانی آغاز نمی‌شود، گفت: اگر بازیکنان قرارداد نمی‌بستند و به جام جهانی می‌رفتند ممکن بود از ترس مصدومیت در جام جهانی محکم بازی نکنند!

دیدگاه‌ها