کد خبر : 1326591 | 29 اردیبهشت 1395 ساعت 08:43 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش سرمربی کروات العین از تیم یحیی

سرمربی العین قبل از دیدار حساس برابر ذوب آهن به ستایش از شاگردان یحیی گل محمدی پرداخت و بازی برابر آنها را بسیار سخت و متفاوت توصیف کرد.

ستایش سرمربی کروات العین از تیم یحیی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در یکی از حساس ترین دیدارهای دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، العین امارات در ورزشگاه خانگی خود از ذوب آهن پذیرایی خواهد کرد.

 

زلاتکو دالیچ قبل از این دیدار حساس به ستایش از تیم ذوب آهن پرداخت و بازی برابر نماینده ایران را بسیار سخت توصیف کرد.

 

سرمربی کروات العین گفت: با حریف بسیار قوی و منظمی بازی داریم. ذوب آهن با هماهنگی بسیار بالایی بازی و به خوبی از فضاها استفاده می کند و این شاخصه آنها در دیدارهای گروهی بود. این تیم ایرانی در مرحله گروهی با اقتدار صدرنشین شد و تنها دو بار دروازه این تیم باشد و این نشان می دهد که آنها چه تیم قوی هستند. باید برابر ذوب آهن با نهایت جنگندگی و تمرکز بازی کنیم. اگر می خواهیم به دور بعد راه پیدا کنیم، باید در درجه نخست دروازه خود را بسته نگه داریم و بعد به دنبال گلزنی باشیم.

 

او ادامه داد: خوشحالیم که همه بازیکنان خود را برای این دیدار در اختیار داریم. امیدوارم که بازیکنان بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند. از هواداران می خواهم که از تیم محبوب خود حمایت کنند و به ورزشگاه بیایند.

 

دالیچ در ادامه سخنان خود به ستایش از ذوبی ها پرداخت و گفت: با مشاهده چند بازی ذوب آهن به خوبی برایم روشن شد که آنها تیم بسیار متفاوتی هستند. ذوب آهن متفاوت تر از همه تیم های است که با آن بازی کردیم. این تیم بسیار هماهنگ است و در خط دفاعی از استحکام بالایی برخوردار است. آنها این توانایی را دارند که به سرعت از دفاع به حمله منتقل شوند. این در حالی است که سبک بازی العین حمله مداوم است. بازی متفاوتی را پیش رو داریم. باید از این دیدار خانگی خود به خوبی استفاده کنیم و نهایت تلاش خود را به کار بگیریم تا بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم.

 

سرمربی العین درباره شانس تیمش برای پیروزی در این دیدار حساس گفت: با توجه به نتایج درخشانی که ذوب آهن در مرحله گروهی به دست آورد، بازی بسیار سختی را پیش بینی می کنم. هرچند ذوب آهن در لیگ ایران ششم شد اما بازی متفاوتی برابر این تیم داریم. هم آنها انگیزه لازم دارند و هم ما. امیدوارم که بازی بسیار خوبی شود.

 

 

دیدگاه‌ها