کد خبر : 1326596 | 29 اردیبهشت 1395 ساعت 09:33 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

پیش بازی لیورپول - سویا

دو تیم لیورپول و سویا، امروز در ورزشگاه سنت جاکوب پارک شهر بازل در فینال لیگ اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی لیورپول - سویا

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان دو دوره ی اخیر در مقابل تیمی قرار می‌گیرد که انگیزه بسیار زیادی برای کسب عنوان قهرمانی رقابت ها دارد.

 

1112288


لیورپول


شاگردان یورگن کلوپ که در لیگ انگلیس به رتبه ای بهتر از هشتم دست پیدا نکردند، تنها یک راه برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ فصل بعد پیش روی خود می‌بینند و آن شکست دادن سویا و قهرمانی در این رقابت‌هاست. لیورپول که مسیر بسیار دشواری تا فینال داشته، در ابتدای مرحله حذفی منچستریونایتد را حذف کرد، سپس دورتموند را شکست داد و در نیمه نهایی نیز ویارئال را حذف کرد و راهی فینال شد. حال آنها فقط یک گام با چمپیونزلیگ فاصله دارند و کلوپ به خوبی متوجه این موضوع است که نباید این فرصت از دست برود. لیورپول هر دو فینال قبلی خود مقابل تیم‌های اسپانیایی را با پیروزی پشت سر گذاشته است. آنها سال 1981 رئال مادرید را شکست داندد و سال 2001 آلاوز را در فینال یوفا کاپ از پیش رو برداشتند. همچنین آنها 11 گلزن متفاوت دارند که از این لحاظ در این دوره رکورد دار هستند و گلزنی تیمشان به یک بازیکن وابسته نیست. جوزف گومز، دنی اینگز،‌اوریگی،‌روسیتر و ساخو برای این بازی حضور نخواهند داشت. جردن هندرسون در لیست تیم قرار گرفته ولی حضورش در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

 

1112289

 


سویا


قهرمان دو دوره ی قبلی رقابت‌ها، در لیگ اسپانیا به نتیجه ای بهتر از رده ی هفتم دست پیدا نکردند و حالا تمرکز خود را روی این فینال حساس قرار داده تا با کسب قهرمانی در آن راهی چمپیونزلیگ شوند. سویا در 5 بازی اخیر خود، 3 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی داشته و در فرم خوبی قرار ندارد. با این حال آنها در چند بازی اخیر خود تمرکز را روی این بازی گذاشته بودند و طبیعی است که نتایج خوبی کسب نکرده اند. تیم‌های اسپانیایی در 7 دوره از 12 دوره فرمت جدید لیگ اروپا به قهرمانی رسیدند و همین موضوع باعث می‌شود که سویا با روحیه ای بسیار خوب پا به میدان بگذارد. خوزه آنتونیو ره یس و کران دلی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی آنها در این بازی نیستند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1112290

دیدگاه‌ها