کد خبر : 1326635 | 29 اردیبهشت 1395 ساعت 11:45 | 19.1K بازدید | 2 دیدگاه

دست نشان: نخواهند، براحتی می‌روم!

معمولا تیم های دسته اولی که به لیگ برتر صعود می کنند بلافاصله مربی خود را تغییر می دهند و تجربه ثابت کرده این تغییرات هیچ گاه نتیجه مثبت به دنبال نداشته است!

دست نشان: نخواهند، براحتی می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، حال این سوال پیش می آید آیا صنعت نفت آبادان نادر دست نشان را نگه خواهد داشت؟ به خصوص که در روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر حضور یک مربی جدید در آبادان به گوش رسید.


نادر دست نشان در پاسخ به این سوال می گوید: قبل از بای با فجر سپاسی به دفعات با من صحبت شد که چه تیم بماند و چه تیم به لیگ برتر صعود کند من فصل آینده سرمربی تیم خواهم بود. تا فعلا که با شما صحبت می کنم قرارداد من تمدید نشده است! اگر بخواهند می مانم و اگر نخواهند می روم. گله هم نمی کنم.


مربی مازنی صنعت نفت در ادامه صحبت هایش به نکات جالبی اشاره کرد. او گفت: مردم خوب آبادان در اواخر بازی ها بود که به ما اعتماد کردند. زمانی که به آبادان رفتم بیشتر مردم این شهر با صنعت نفت قهر کرده بودند و در خیابان که من را می دیدند می گفتن بمان و فصل بعد تیم را لیگ برتری کن. من امروز از صعود تیم به لیگ برتر و خوشحالی مردم خوشحالم و همین برای من بس است. صددرصد توانمندی هدایت تیم صنعت نفت در لیگ برتر را در خودم می بینم و اگر به من اعتماد شود قطعا فصل خوبی را با صنعت نفت پیش رو خواهیم داشت. در غیر اینصورت برای صنعت نفت و مردمان خوب آبادان آروزی موفقیت می کنم.

دیدگاه‌ها