کد خبر : 1326641 | 29 اردیبهشت 1395 ساعت 11:58 | 84.2K بازدید | 26 دیدگاه

حمله تند قلعه نویی به داور ژاپنی و تیم های عربی

النصری‌ها زمین فوتبال را با بیمارستان اشتباه گرفتند

سرمربی تراکتورسازی در پایان بازی با النصر که با شکست غیر منتظره این تیم توام شد به داوران ژاپنی و تیم های عربی حاضر در لیگ قهرمانان تاخت.

النصری‌ها زمین فوتبال را با بیمارستان اشتباه گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی به هیچ وجه از شکست 4 بر یک تیمش در دیدار رفت مقابل النصر راضی نبود گرچه اعتقاد داشت در ثبت این نتیجه قضاوت ضعیف داوران ژاپنی تاثیر فراوانی داشت. صحبت های سرمربی تراکتورسازی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی جالب توجه بود و هیچ بعید نیست عواقبی برای او داشته باشد.


هنوز چیزی برای ما تمام نشده است


حریف چهار تا توپ روی دروازه ما آورد که همه آنها گل شد. مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما استفاده نکردیم به هر حال این هم یک روی فوتبال است.می‌توان این بازی را بازگرداند به این مسئله اعتقاد دارم. فکر نمی‌کنم همه چیز تمام شده باشد امیدوارم با یک بازی منطقی این نتیجه را جبران کنیم.


ضعیف ترین روز داوری را دیدم


 فوتبال آسیا با این شرایط پیشرفت نمی‌کند. تیم‌های عربی همین هستند آنها تا یک گل پیش می‌افتند زمین فوتبال را با بیمارستان اشتباه می‌گیرند و دائم روی زمین می‌خوابند. فکر می‌کنم امروز یکی از ضعیف‌ترین روزهای داوری بود که در تاریخ فعالیتم دیدم. این طور پیشرفت حاصل نمی شود، تیم‌های عربی تنها چیزی که یاد گرفتند این است که تا پیش می‌افتند روی زمین می‌خوابند.


دو پنالتی ما را نگرفتند


نظم دفاعی ما خوب نبود. این مشکل را داشتیم و مقابل النصر یکی از روزهای بد دفاع ما بود. همه این مسائل یک طرف زمین خوردن‌های بی مورد و وضعیت داوری هم یک طرف.  مطمئنم 2 خطای پنالتی ما گرفته نشد در حالی که این پنالتی ها می توانست ورق بازی را برگرداند.


امیدوارم این نوع داوری را در بازی برگشت نبینیم


سوال خوبی پرسیدید. در تبریز باید نظم دفاعی خوبی داشته باشیم. باید یک بازی انتحاری انجام دهیم. مطمئنم سه شنبه آینده با یک بازی خوب این شکست را جبران می‌کنیم. به بازیکنانم اعتقاد دارم و با حضور هواداران شرایط خوبی را رقم می‌زنیم امیدوارم این نوع داوری در بازی برگشت دیده نشود. علاوه بر همه این مسائل تیم ما امروز اشتباهات زیادی داشت.


برزیل هم در کشور خودش 7 گل خورد


امروزهوا خوب بود اما در اجرای برنامه بازی خود موفق عمل نکردیم. فکر می‌کنم آنها پنج بار به دروازه ما نزدیک شدند و موفق شدند چهار گل بزنند.این هم بخشی از فوتبال است شما دیدید که برزیل هم در کشور خودش هفت گل از آلمان دریافت کرد. باز هم تأکید می‌کنم به تیم‌مان اعتقاد داریم و با ارائه یک بازی خوب امیدوار هستم نتیجه را جبران کنیم باز هم به النصر بابت این برد تبریک می‌گویم.


النصری ها زمین فوتبال را با بیمارستان اشتباه گرفتند


به تیمم  اطمینان دارم و ما در تبریز می توانیم صعود کنیم به شرطی بازیکنان النصر زمین فوتبال رو با بیمارستان اشتباه نگیرند و مدام روی زمین نخوابند ! من مطمئنم سرمربی النصر به بازی مدرن علاقه دارد اما زمین خوردن و وقت کشی و ضد فوتبال در خون فوتبال عربی است . این مسئله فقط معطوف به امارت نیست و همه تیم های عربی را در بر می گیرد . آنها پول زیادی در فوتبال خرج می کنند اما به همین دلیل پیشرفت نکرده اند .

دیدگاه‌ها