کد خبر : 1326651 | 29 اردیبهشت 1395 ساعت 12:25 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه ها باید به تیم ملی کمک کنند

تاج: دغدغه‌های کی‌روش به حق است

رییس فدراسیون فوتبال درباره جلسات با کی روش صحبت کرد.

تاج: دغدغه‌های کی‌روش به حق است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج در نشست خبری که ظهر امروز برگزار شد، ضمن تشکر از رسانه ها بابت حضورشان و حمایت های اخیر اظهار داشت: این بد است که دوستان در گرما و سرما جلوی در فدراسیون بیایند. اصحاب رسانه ها مثل بچه های ما بیایند. وظیفه روابط عمومی ما این است که هرچند وقت یکبار نشست خبری برگزار کند و ما به رسانه ها پاسخ بدهیم.


وی درباره وضعیت کی روش عنوان کرد: ما 67 ساعت با کی روش جلسه گذاشتیم و صحبت های خوبی را داشتیم. کی روش می خواهد رقبا را به ما بشناساند. تا الان صحبت زیادی انجام ندادیم و دلیلش هم این بود که حرف ها جمع بندی نشده است. کی روش دغدغه هایی داشت که من یکسال را از دست دادم. حرف درستی می زد، اگر بنا است او با ما ادامه دهد، باید مشکلات را حل کنیم. امیدوارم موفق باشیم.  

 

رییس فدراسیون همچنین گفت: کی روش مشکل زمین تمرین را مطرح کرد، بحث اردوها، پاداش بازیکنان و سربازان ملی پوش هم مطرح بود. پاداش هایی از برج 8 پارسال باقی مانده بود که پرداخت شده است. عمده بحث های کی روش فنی بود. او اعتقاد دارد در گروهی قرار گرفته که کره جنوبی و چین به عنوان اسپانسر فیفا در آن حضور دارد. آنها پول زیادی را هزینه کردند و تدارکات خوبی دارند. زمین های مناسبی درست کرده اند. کی روش مفصل با ما صحبت کرد و به ما گفت 2018 شروع شده است. او به چین اشاره کرد که رییس جمهور کشورش امکانات زیادی را هدیه کرده است. کشور ما بافرهنگ است، بازیکنان باتعصب و خوبی داریم و از این حیث شاید بتوانیم کشورهای رقیب را شکست دهیم.


وی در بخش دیگری از صحبت هایش بیان داشت: همه باید پشت تیم ملی ایران باشیم. ما هواداران خونگرمی داریم که مشابهش کم است. سرمربی خوبی داریم، کی روش یکی از بزرگترین مربیان دنیا است. این ها قابلیت ما است و با این شرایط به مصاف رقبا می رویم. انشاءالله موفق خواهیم شد امکاناتی که در شان تیم ملی است، فراهم کنیم. در این مدت کوتاه دیدید که برخی مشکلات حل شد و امیدوارم باقیمانده مسائل نیز برطرف شد.


تاج خاطرنشان کرد: از وقتی به فدراسیون فوتبال آمدم، بحثم روی تیم ملی بوده است. 67 ساعت مفید در این خصوص صحبت هایی داشتیم. اولویت اول من تیم ملی است.کی روش استعفا داده بود و من این استعفا را رد کردم. انشاءالله بتواند با تیم ملی ادامه دهد. از او تشکر می کنم. سال 2018 برای کشور ما از امروز شروع خواهد شد. کشورهایی مثل انگلیس و اسپانیا یکماه قبل از جام جهانی شروع می کنند. چون شرایطشان متفاوت است و می دانند به جام جهانی صعود کرده اند. باید برنامه ریزی مدونی انجام دهیم. باید با باشگاه نیز صحبت هایی توسط کی روش انجام شود تا باشگاه های نیز به تیم ملی کمک کنند.

دیدگاه‌ها