کد خبر : 1326660 | 29 اردیبهشت 1395 ساعت 13:25 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

با کدهای مدیرعامل باشگاه مشخص شد

گل‌‌محمدی، گزینه اصلی فولاد خوزستان

به نظر می رسد سرمربی کنونی تیم ذوب آهن گزینه اصلی فولادی ها برای فصل آینده است.

گل‌‌محمدی، گزینه اصلی فولاد خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، با جدایی دراگان اسکوچیچ از تیم فولاد خوزستان، مسئولان این باشگاه تلاش هایی را برای استخدام سرمربی جدید به کار گرفته اند.


علیرضا اژدری زاده، مدیرعامل باشگاه فولاد در این باره به "ورزش سه" می گوید: در روزهای گذشته اسامی متعددی برای هدایت فولاد مطرح شده است که هر کدام از این نفرات می توانند گزینه هدایت تیم باشند. چیزی که مشخص است ما باید در هیات مدیره موضوع را مطرح کنیم و به نتیجه نهایی برسیم.


وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی سرمربی جدید باشگاه فولاد مشخص می شود، بیان می کند: باید هرچه زودتر سرمربی را انتخاب کنیم اما این را هم باید در نظر بگیریم که با توجه به عدم برگزاری رقابت های تراکتورسازی و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا و عدم برگزاری فینال حذفی، ما نباید خیلی هم عجله کنیم.


مدیرعامل باشگاه فولاد در شرایطی این صحبت ها را مطرح کرد که در روزهای گذشته حرف و حدیث هایی درباره انتظار فولادی ها برای یحیی گل محمدی شنیده می شد.


از اژدری زاده پرسیدیم آیا منتظر پایان دیدارهای ذوب آهن و مذاکره با گل محمدی هستید؟ او اینطور پاسخ داد: به هر حال سرمربیان دو تیم آسیایی یعنی قلعه نویی و گل محمدی نیز جزو گزینه های ما هستند. هرچند که هنوز چیزی مشخص نیست.

دیدگاه‌ها