کد خبر : 1326694 | 29 اردیبهشت 1395 ساعت 14:10 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

در حاشیه یک مراسم تبلیغاتی

ایسکو: به هیچکس در بارسلونا تبریک نگفتم

ایسکو، ستاره جوان رئال مادرید روز گذشته در یک مراسم تبلیغاتی حضور یافت و در حاشیه آن، پاسخگوی سوالات خبرنگاران نیز شد.

ایسکو: به هیچکس در بارسلونا تبریک نگفتم

به گزارش "ورزش سه"، با وجود عدم مصدومیت در فصلی که تنها یک بازی دیگر به پایان آن برای رئال باقیمانده، ایسکو در 56 درصد دقایق ممکن برای رئال به میدان رفته و در یک سوم پایانی فصل از سوی زیدان بیشتر به عنوان بازیکن ذخیره مورد استفاده قرار گرفت. او مجموعا در 42 بازی تا بدینجا برای رئال حضور پیدا کرده است.

 

1112361

 

در فصلی که با قهرمانی بارسا به اتمام رسید، رئال دوم شد و حالا کهکشانی ها چشم به فینال لیگ قهرمانان برابر اتلتیکو دارند. ایسکو امیدوار است همچون فینال سال 2014، بتواند شانس حضور در ترکیب رئال را پیدا کند.

 

در فینال دو سال پیش، ایسکو از دقیقه 58 وارد زمین شد و نقش موثری در برتری 4-1 رئال بر اتلتی ایفا کرد:" یادم می آید که روز قبل از فینال لیسبون، تا 4 یا 5 صبح نخوابیدم چون به شدت استرس داشتم اما در عوض شب بعدش و پس از قهرمانی، خوابی طولانی داشتم. اتلتیکو واقعا حریفی دشوار است اما خوشبین به شکست این تیم با نتیجه 2-0 هستم. مقابل اتلتیکو باید حداقل اشتباهات ممکن را انجام دهیم."

 

شایعه تبریک به بازیکنان بارسا بخاطر قهرمانی لالیگا:" من در بارسلونا دوستان خوبی دارم که در تیم ملی با یکدیگر هم تیمی هستیم ولی به هیچکدامشان بابت قهرمانی لالیگا تبریک نگفتم و اینها همه شایعه هستند."

 

ایسکو همچنین در این مصاحبه اشاره کرد که سگش که مسی نام دارد را برای اینکه مجبور نشود مسی صدایش کند، به خیابان نمی برد!

دیدگاه‌ها