کد خبر : 1326697 | 29 اردیبهشت 1395 ساعت 15:10 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از انتخاب ستاره گلدن استیت به عنوان ارزشمندترین بازین فصل؛

تنش ستاره های NBA بیشتر از همیشه

بعد از انتخاب استیفن کری به عنوان ارزشمندترین بازیکن NBA در فصل جاری اظهارات لبرون جیمز تنش هایی را ایجاد کرد که این رفتار بین ستاره ها در بسکتبال آمریکا کم سابقه بوده است.

تنش ستاره های NBA بیشتر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، جمله هایی که دیده می شود جزو اتفاقات نادر در بکستبال حرفه ای آمریکا بود اما:


* روی عنوان "ارزشمندترین" برای کری باید بیشتر بحث کنیم.
* من در این سال ها بی محلی به بقیه را خوب یاد گرفتم.


این گوشه ای از تنش بین استفین کری و لبرون جیمز، ستاره های NBA بعد از انتخاب بهترین بازیگن گلدن استیت به عنوان MVP فصل بود. این ستاره های هستند که هر رشته، تیم و یا لیگی را جذاب می کنند و تنش بین آنها معمولا بازار کری میان طرفداران را بیشتر از همیشه داغ و داغ تر می کند. مقایسه ستاره ها توسط رسانه ها یکی از ابزار حضور مردم برای رسیدن به این مقصود است که کدام بازیکن از دیگری بهتر است.


در این بین معمولا ستارگان برای دفاع از عملکرد خود گاها با اظهار نظرهای جنجالی تنور این داستان را داغ تر می کنند.


چند روزی از انتخاب استفن کری به عنوان MVP با ارزشمند ترین بازیکن فصل می گذرد و بعد ار انتخاب او با رای 100 درصدی لبرون جیمز ستاره تیم کلیولند در اظهار نظری عجیب خواستار انتخاب بهتر بازیکن برتر فصل شد.


این صحبت های جیمز درباره عنوان MVP که برای دومین سال پیاپی به کری رسید کمی عجیب بود و به نوعی آن را زیر سوال برد البته در این بین کری پاسخی به صحبت های جیمز نداد و تنها گفت من نمیخواهم درباره صحبت های جیمز حرفی بزنم و اینکه برای دومین مرتبه این عنوان به من رسیده خود نشان دهنده این موضوع است.


این صحبت ها در میان بازیکنان NBA چندان سابقه ندارد اما دوئل جمیز و کری در بیرون زمین نوید یک جنگ واقعی را در فینال لیگ NBA می دهد البته اگر این دوتیم بتوانند از سد حریفان خود در فینال کنفرانس غرب و شرق بگذرند.


فصل گذشته دو تیم کیلولند و گلدن استیت فینال لیگ NBA را برگزار کردند که گلدن استیت به لطف درخشش کری موفق شد بعد از 40 سال عنوان قهرمانی لیگ را کسب کند و حالا جمیز و کلیولند با تمام تمرکز در فکر کنار زدن این تیم هستند.

دیدگاه‌ها