کد خبر : 1326710 | 29 اردیبهشت 1395 ساعت 15:00 | 21.1K بازدید | 2 دیدگاه

در مصاحبه با کوپه

بوفون: امیدوارم اتلتیکو انتقامش را از رئال بگیرد

جان لوئیجی بوفون، دروازه بان ارزشمند تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس امیدوار است اتلتیکو فاتح لیگ قهرمانان شود.

بوفون: امیدوارم اتلتیکو انتقامش را از رئال بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، 8 خرداد در سن سیروی میلان، تیم های رئال مادرید و اتلتیکو، فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد. این دو تیم سال 2014 نیز در لیسبون فینال این رقابت ها را برگزار کرده بودند که در نهایت رئال 4-1 پیروز شد؛ در حالیکه تا دقیقه 93 با یک گل عقب بود اما به لطف گل سرخیو راموس کار را به تساوی کشاند.

 

1093052

 

بوفون در مصاحبه با کوپه از تمایلش برای انتقام گیری اتلتیکو صحبت کرد و گفت:" اگر عدالت ورزشی وجود داشته باشد، امسال اتلتیکو قهرمان خواهد شد. من بسیار به انتقام گیری در ورزش اعتقاد دارم. زندگی به شما همیشه فرصت برای انتقام گرفتن می دهد اما اتلتیکو چالش دشواری برای شکست دادن رئال پیش رو دارد چون تجربه رئال در فینال ها بسیار بیشتر است.

 

رئال شانس اول قهرمانی است اما اگر اتلتیکو قهرمان شود متعجب نخواهم شد. این تیم به دلیل سبک خاص بازی اش و بخاطر سازماندهی فوق العاده ای که درون زمین دارد، از نظر من دشوارترین حریف برای شکست دادن است. دو سال پیش اتلتیکو به شکل بی رحمانه ای قهرمانی را در آخرین دقیقه بخاطر گل راموس از دست داد که مرا هم ناراحت کرد. آنها بسیار بدشانس بودند و امیدوارم این بار به حقشان برسند."

دیدگاه‌ها