کد خبر : 1326717 | 29 اردیبهشت 1395 ساعت 16:26 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیمات تازه برای میزبانی بهتر در لیگ جهانی

در دومین جلسه هماهنگی کمیته برگزاری مسابقات لیگ جهانی سال ۲۰۱۶ در تهران تصمیمات تازه‌ای اتخاذ شد که موجبات میزبانی بهتر ایران را فراهم می کند.

تصمیمات تازه برای میزبانی بهتر در لیگ جهانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مرحله مقدماتی بیست و هفتمین دوره لیگ جهانی با حضور ۱۲ تیم در سطح یک از ۲۷ خرداد تا ۱۳ تیرماه پیگیری می‌شود. مرحله مقدماتی لیگ جهانی ۲۰۱۶ در سه هفته پیگیری خواهد شد و تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم میزبان گروه سوم در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران خواهد بود. در این هفته تیم های آرژانتین، ایتالیا و صربستان به تهران می آیند.

 

دومین جلسه هماهنگي كميته برگزاري مسابقات ليگ جهاني در تهران با حضور روساي كميته و بخش هاي مختلف فدراسیون والیبال امروز (چهارشنبه) به ریاست محمدرضا داورزنی برگزار شد. در این نشست روسای کمیته های تشریفات، روابط بین الملل، اسکان، داوران، روابط عمومی، VIS، ترانسپورت و نمایندگان مجموعه ورزشی آزادی تهران، سالن ۱۲ هزار نفری آزادی، حراست، و صدا و سیما گزارشی از اقدامات انجام شده برای برگزاری این رقابتها ارائه کردند.

 

تقویت سیسم خنک کننده، روشنایی، صوتی، بازسازی اتاق داوران بین المللی، ملی و سالن کنفرانس خبری، آماده کردن اسکوربورد الکترونیکی و تبلیغات اطراف زمین مسابقه از جمله محورهای تایید شده در این نشست برای سالن ۱۲ هزار نفری آزادی بود.

 

همچنین مقرر شد که ورود و خروج تیم های شرکت کننده در این رقابتها و داوران بین المللی و مسئولین فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) از طریق CIP فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شود.

 

اختصاص ۱۵ اتاق برای هر تیم در هتل، خشکشوئی لباس ورزشی تیم ها در روز مسابقات، پیش بینی سالن برای جلسات آنالیز تیم ها و هماهنگی برای مترجمین و ایاب ذهاب تیم ها در زمان تعیین شده از دیگر محورهای مطرح شده در این نشست بود.

 

نشست بعدی ستاد لیگ جهانی چهارشنبه پنجم خردادماه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها