کد خبر : 1326742 | 29 اردیبهشت 1395 ساعت 17:45 | 46.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

کنایه جدید پیکه به مادریدی ها

جرارد پیکه در نشست خبری امروز خود به نوعی قهرمانی های متوالی بارسا در لالیگا را به رخ رئالی ها کشید.

کنایه جدید پیکه به مادریدی ها

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه بارسلونا توانست روز شنبه برای بیست و چهارمین بار در تاریخ خود و ششمین بار در هشت سال اخیر قهرمان لالیگا شود، در رسانه های مادریدی صحبت از این است که اگر زیدان از ابتدای فصل مربی رئال بود، جام به این تیم می رسید. آمار زیدان در 20 باری که در لالیگا روی نیمکت رئال نشست بهتر از هر تیم دیگری بود و رئال با زیدان 4 امتیاز بیش از بارسلونا کسب کرد.

 

1112560

 

پیکه در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" لالیگای زیدان؟ وقتی مادریدی ها در حال ساختن فیلم های تخیلی خودشان هستند ما به کسب جام و قهرمانی ادامه می دهیم و موزه خودمان را پربارتر می کنیم. می دانم که خیلی ها دوست نداشتند بارسا امسال قهرمان لالیگا می شد اما امیدوارم تا زمانیکه فوتبال بازی می کنم به کسب جام ادامه دهیم."

 

کم شدن ارزش قهرمانی بارسا در لالیگا و کوپا دل ری با قهرمان شدن رئال در چمپیونزلیگ:" من دوست دارم هر سال دبل کنیم. حال اگر رئال امسال قهرمان چمپیونزلیگ شود باید به آنها تبریک بگوییم. هر کدام ما وقتی فصل شروع می شود اهداف یکسانی داریم و مسیر خودمان را طی می کنیم و در انتها مشخص می شود کدام موفقتر بوده است."

 

تفاوت رئال و بارسا:" نمی دانم تفاوت در کجاست. در حال حاضر ما با تکیه بر بازیکنان مستعدمان، بیشتر از رئال جام می بریم. فعلا اوضاع بر وفق مراد ماست؛ شاید در آینده جای ما باهم عوض شود. نمی دانم بازهم در تاریخ این همه استعداد باهم در بارسا جمع خواهند شد یا خیر ولی می دانم کار بسیار دشواری است."

دیدگاه‌ها