کد خبر : 1326848 | 30 اردیبهشت 1395 ساعت 09:21 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

با کاهش احتمالي محرومیت علی حسینی؛

در انتظار بازگشت دیگر غول وزنه برداری

محرومیت علی حسینی، وزنه بردار فوق سنگین ایران که در ابتدا با حکم مادام العمر همراه بود، بعد از گذشت زمانی کوتاه کاهش پیدا کرد و در صورت موفقیت در پیگیری ها فدراسیون او می تواند از سال 2017 یک بار دیگر به روی تخته بازگردد.

در انتظار بازگشت دیگر غول وزنه برداری

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر از نهم خرداد ماه در تهران برگزار می شود که قبل از شروع مسابقات کلاس های آموزشی و سمینار مبارزه با دوپینگ نیز برگزار می شود که این کلاس ها زیر نظر مدرسان فدراسیون بین المللی و با نظارت مستقیم تاماش آیان رئیس فدراسیون بین المللی برگزار خواهد شد.


حالا علی حسینی امیدوار است با حضور تاماش آیان رییس فدراسیون وزنه برداری در ایران مسئولان ورزش با رایزنی بتوانند مشکل او را حل کنند. این وزنه بردار پیش از این گفته بود با جدی دنبال کردن تمریناتش به مسئولان ورزش ایران نشان خواهد داد بیهوده برای بازگشتش تلاش نخواهند کرد.


حسین رضازاده رکورد دار مهار سنگین ترین وزنه جهان که در زمان ریاست او در فدراسیون محرومیت علی حسینی اتفاق افتاد در مورد احتمال بازگشت این وزنه بردار فوق سنگین می گوید:« با توجه به اینکه تست دوپینگ علی حسینی برای بار دوم مثبت شد او باید برای همیشه از دنیای وزنه‌برداری محروم می‌شد که با پیگیری‌های وکیل فدراسیون وزنه‌برداری به دوازده سال کاهش یافت. اما با پیگیری‌های لازم توسط مسوولان فدراسیون وزنه‌برداری شاید بشود مدت محرومیت او را باز هم کاهش داد.»


با این حال علی حسینی تمرینات خود را ادامه می دهد و با امیدواری به استفاده از قانون جدید وادا امید زیادی برای بازگشت زودهنگام خود به عرصه وزنه برداری دارد. او در جدیدترین تمریناتش 180 کیلوگرم در یک ضرب و 220 کیلوگرم در دوضرب را بالای سر برده است که در صورت موافقت با بازگشت او از سال 2017 علی حسینی را یک بار دیگر می توان روی تخته دید.

دیدگاه‌ها