کد خبر : 1326853 | 30 اردیبهشت 1395 ساعت 09:50 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

در انتخابات ژیمناستیک شرکت نمی‌کنم

افشارزاده: تا دهم خرداد از استقلال انتقاد نکنید

سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید تیمش بیش از نقد به حمایت نیاز دارد.

افشارزاده: تا دهم خرداد از استقلال انتقاد نکنید

به گزارش "ورزش سه"، بهرام افشارزاده که در هفته‌های اخیر بارها قلم به دست شده و درباره وضعیت استقلال توضیح داده این بار هم با انتشار مطلبی از ضرورت همبستگی همه اعضای خانواده آبی‌ها برای قهرمانی این تیم در جام حذفی گفت.

او می‌نویسد: "روزهای گذشته اخباری مبنی بر ثبت‌نام بنده در انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک منتشر شد که بهتر دیدم، درباره این اخبار توضیحاتی بدهم. از آنجا که جوانی و بهترین‌ دوره زندگی‌ام را در ورزش ژیمناستیک پشت سر گذاشتم، همیشه خود را نسبت به این ورزش و اعتلای آن، مدیون می‎‌دانم و برای توسعه و رشد ژیمناستیک در میهن عزیزم از کمکی فروگذار نخواهم کرد. اما در شرایط فعلی، اولویت من چیز دیگری است و باید بگویم بنده قصد شرکت در هیچ انتخاباتی را ندارم و حضور بنده علی الخصوص در فدراسیون ژیمناستیک درست نیست و در شرایطی که کمتر از دو هفته تا برگزاری فینال جام حذفی باقی مانده است، به عنوان عضوی از خانواده استقلال، به چیزی غیر از این بازی و کوشش برای قهرمانی تیم محبوبم نمی‌اندیشم. به امید خدا نهم خرداد، با فتح جام حذفی خستگی یک فصل پرفراز و نشیب از تن همه خانواده استقلال بیرون خواهد آمد.

 

تا آن روز و تا زمانی که بچه‌ها جام حذفی را بالای سر نبرند، نه به چیزی غیر از فینال جام حذفی و قهرمانی فکر می‌کنم و نه در انتخاباتی شرکت می‌کنم و پس از آن هم مطلقاً موضوع دیگر در ذهنم جا نخواهد داشت و تنها فکر و ذکرم استقلال است.

اما صحبتی هم با هواداران فهیم، هوشیار و دوست‌داشتنی استقلال دارم. آن‌ها که همواره با پیروزهای استقلال می‌خندند و با شکست‌هایش اشک برگونه‌هایشان می‌لغزد. آن‌ها که شادی‌شان آرزوی قلبی تک تک ماست و خروش و پشتیبانی‌شان مایه دلگرمی مجموعه استقلال است. چه بزرگ سعادت و افتخاری بود که در کنار شما برای موفقیت این تیم از جان و دل مایه گذاشتیم. حالا درست زمانی است که دوباره کنار هم قرار می‌گیریم تا به پیکری واحد تبدیل شویم؛ پیکری به نام استقلال بزرگ که با هُرای و خروش هوادارانش لرزه بر اندام هر حریفی می‌اندازد. نه، تا زمانی که ما دست در دست هم، یکپارچه باشیم، کسی را یارای مقاومت با این شیر زخم‌خورده نیست. حالا زمانی است که هرکس خود را استقلالی می‌داند تنها به موفقیت تیمش فکر می‌کند و راضی نمی‌شود با گفتار و رفتارش به این تیم ضربه بزند. زمانی است که سرمربی، مربی، بازیکن، پیشکسوت، هوادار و تک تک اعضای مجموعه و خانواده بزرگ استقلال به نهم خرداد، روز قهرمانی در جام حذفی می‌اندیشند.روزی که میوه شیرین قهرمانی را از آخرین شاخه درخت جام حذفی می‌چینیم. پس تا آن روز سرنوشت‌ساز و آن بزنگاه تاریخی برای استقلال همیشه قدرتمند ایران، دست در دست یکدیگر می‌دهیم و همه برای یک هدف بزرگ و مقدس، هدفی به نام افزودن یک جام دیگر به کلکسیون افتخارات پرشمار استقلال، گام برمی‌داریم. به یقین به عملکرد استقلال هم مانند هرمجموعه دیگری نقدهایی وارد است و ما هم همواره با احترام به همه اعضای خانواده استقلال، پای این نقدها می‌نشینیم اما خواهشی که من از همه عزیزانی که چه به عنوان هوادار یا پیشکسوت عضوی از خانواده بزرگ استقلال به شمار می‌آیند این است که همه چیز را به روز دهم خرداد موکول کنند. همه نقدهای عزیزانمان را روی چشممان می‌گذاریم ولی حالا استقلال بیش از نقد، نیازمند حمایت شما گرامیان است. دست همه شما را به گرمی می‌فشاریم و برای قهرمانی استقلال، فرزند پرافتخار فوتبال ایران در جام حذفی لحظه‌شماری می‌کنیم.

 

با احترام

بهرام افشارزاده

مدیرعامل استقلال"

دیدگاه‌ها