کد خبر : 1326858 | 30 اردیبهشت 1395 ساعت 09:26 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

امری: برتری ذهنی باعث پیروزیمان شد

اونای امری، سرمربی سویا عنوان کرد که شرایط ذهنی بازیکنانش در نیمه دوم پیروزی را برای آنها در تقابل شب گذشته با لیورپول رقم زد.

امری: برتری ذهنی باعث پیروزیمان شد

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی لیگ اروپا در بین دو نیمه 1-0 از حریف خود با گل استوریج عقب بود ولی در شروع نیمه دوم گل تساوی بخش را به ثمر رساند و در ادامه موفق شد 2 گل دیگر بزند تا سومین جام قهرمانی لیگ اروپا را در سومین سال پیاپی بالا ببرد. امری معتقد است که شرایط ذهنی بازیکنانش باعث کسب این پیروزی شد.

 

1112654


او گفت:" حس رضایت خاصی دارم. شایسته پیروزی بودیم و از آن لذت می‌بریم و همچنین در نظر داریم که یکشنبه یک فینال دیگر پیش روی ماست. سویا شایسته این پیروزی بود. در بین دو نیمه ذهنمان را مرتب کردیم و برای همین است که همه چیز عوض شد. فکر کردیم که در سانچز پیزخوان هستیم، در ایالت سویل هستیم و تیم قدرت گرفت. باید رو به جلو حرکت می‌کردیم. باید خودمان می‌شدیم. لیورپول تیم بزرگی است و اهدافشان رو به رشد است ولی این اتفاق برای ما هم رخ داده بود. با گل تساوی، احساس قدرت و اعتماد به نفس کردیم. لیگ اروپا خیلی به ما کمک کرده است. گفته بودم که از فینال لذت خواهیم برد و اگر ببریم، دوبرابر لذت می‌بریم."

دیدگاه‌ها