کد خبر : 1326904 | 30 اردیبهشت 1395 ساعت 13:37 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

تناقض بزرگ برای سربازها

تراکتورسازی آزاد، تیم ملی ممنوع!

سروش رفیعی و بختیار رحمانی دو بازیکن سرباز دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، از آنجایی که سردار موسی کمالی، جانشین منابع نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفته بود سربازان حق حضور در اردوی تیم ملی را ندارند تصور نمی کردیم سروش رفیعی و بختیار رحمانی به اردوی تیم ملی دعوت شوند! هر چند که تغییر این تصمیم جای خوشحالی دارد.


بازیکنی که تیم خود را در مسابقات داخلی و هم چنین برون مرزی همراهی می کند طبیعتا منعی برای همراهی تیم ملی نخواهد داشت و محروم کردن این بازیکنان از حضور در اردوی تیم ملی بیشتر ضربه زدن به تیم ملی بود تا بازیکن. هر چند در ماجرای صدور کارت های غیر قانونی برای بازیکنان سرباز باید بیشتر از فضا و آدم هایی انتقاد می شد که چنین موقعیتی را برای فوتبالیست ها فراهم کردند. البته برخورد قانونی و قضایی با بازیکنان مورد انتقاد نبوده و نیست اما وقتی بازیکنی منعی برای همراهی تیم باشگاهی خود را در لیگ برتر و هم چنین مسابقات برون مرزی ندارد بی معنی است که حق حضور در اردوی تیم ملی را نداشته باشد. آنهم تیمی که متعلق به همه ایرانی هاست و بازیکن بابت حضور در آن دستمزدی نمی گیرد.

 

1100236


نکته حائز اهمیت اینکه با توجه به کمبود تیم های نظامی و استعدادهایی که سال به سال سرباز می شوند باید تسهیلاتی به وجود آورد که مازاد نیاز تیم های نظامی در تیم های لیگ برتری بازی کنند! این براحتی قابل حل است مثلا با این طرح که بازیکنان طی دو سال خدمت 50 درصد از درآمد خود را به خزانه دولت واریز کنند و یا طرح هایی از این دست.


به هر صورت حضور این دو بازیکن در ترکیب تیم ملی جای خوشحالی دارد. بختیار رحمانی و سروش رفیعی در حال حاضر جزء بهترین ها در خط هافبک هستند به خصوص سروش که از قدرت تکنیکی خوبی برخوردار است.  


یقینا کی روش با دعوت از این بازیکنان دیگر دغدغه ای به اسم عدم استفاده از بازیکنان سرباز ندارد و به نظر می رسد بندهای اجابت نشده وی روز به روز در حال کاهش است.

دیدگاه‌ها