کد خبر : 1326942 | 30 اردیبهشت 1395 ساعت 16:10 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

آخرین وضعیت قرضی‌ها و جداشده‌های رئال

تابستان گذشته رئال مادرید همچون همه فصول مجبور به فروش و یا قرض دادن تعدادی از بازیکنان خود شد. این مساله به نفع دسته ای تمام شد و برای دسته ای نیز اوضاع خوب پیش نرفت.

آخرین وضعیت قرضی‌ها و جداشده‌های رئال

به گزارش "ورزش سه"، ایارامندی، خدیرا و کاسیاس، بازیکنانی بودند که با جدایی از رئال، به ترتیب راهی سوسیداد، یوونتوس و پورتو شدند و وایخو، آسنسیو، کوئنترائو، لوکاس سیلوا، چریشف و پاچکو نیز به تیم های دیگر قرض داده شدند.

 

1037428

 

ایارامندی: او تابستان 2013 با رقم 32 میلیون یورو از سوسیداد به رئال مادرید پیوست و هرگز نتوانست مهره ای موثر برای کهکشانی ها نشان دهد. انتقال او به رئال یک شکست تمام عیار بود و به همین دلیل تابستان گذشته با رقم 20 میلیون یورو به تیم سابقش بازگشت. او در 32 بازی سوسیداد، بصورت ثابت به میدان رفت و با 2700 دقیقه بازی، بیش از همه دوران حضورش در رئال موفق به حصور در میادین شد. ایارامندی یک گل زد و دو پاس نیز داد.

 

1070134

 

خدیرا: بازیکن همیشه مصدوم رئال، پس از 5 فصل حضور در برنابئو، تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد با قراردادی 4 ساله به یوونتوس پیوست. او در سری آ، 20 بازی برای یووه انجام داد، 5 گل زد و 4 پاس گل نیز داد. خدیرا یک کارت قرمز نیز دریافت کرد که برای او دو جلسه محرومیت به دنبال داشت. هافبک آلمانی با 1500 دقیقه بازی برای یووه کمک کرد تا این تیم برای پنجمین بار متوالی قهرمان ایتالیا شود.

 

1080013

 

کاسیاس: ایکر مقدس تابستان گذشته با بی مهری تمام از رئال جدا و راهی پورتو شد. او دروازه بان ثابت پورتو در فصلی که گذشت بود و در 38 بازی 28 گل دریافت کرد. با وجود متوسط دریافت 0.87 گل در هر بازی، او بیش از هر دروازه بان پورتو در 15 سال گذشته دروازه اش را باز شده دید. ایکر در برخی بازی ها به دلیل اشتباهات بچه گانه اش مورد انتقاد شدید رسانه ها نیز قرار گرفت. او با پورتو رتبه ای بهتر از سومی کسب نکرد.

 

1037533

 

لوکاس سیلوا: زمستان 2015 به عنوان بهترین بازیکن لیگ برزیل از کروزیرو به رئال پیوست اما تنها در 9 بازی از 26 بازی در ترکیب کهکشانی ها قرار گرفت. او تنها در سه بازی بازیکن فیکس رئال بود. لوکاس تابستان 2015 به مارسی قرض داده شد اما اوضاع برای او در این تیم هم خوب پیش نرفت و پس از رفتن میچل، در دو ماه گذشته حتی یک دقیقه هم برای مارسی بازی نکرد. لوکاس تابستان آتی به رئال بر می گردد تا به تیمی دیگر قرض داده یا فروخته شود.

 

1112770

 

 وایه خو: مدافع و کاپیتان تیم ملی جوانان اسپانیا با 19 سال سن، کاپیتان ساراگوسا هم محسوب می شود. او تابستان گذشته به رئال پیوست اما به ساراگوسا در دسته دوم قرض داده شد. او در فصل جاری دو بار دچار مصدومیت شدید شد و نتوانست بیش از 20 بازی برای تیمش انجام دهد. وایه خو تحت نظر پزشکان رئال قرار دارد و وضعیتش در فصل آینده مشخص نیست.

 

1089992

 

چریشف: بازیکن روس رئال مادرید پس از دو سال قرضی بازی کردن برای سویا و ویارئال، تابستان گذشته به رئال برگشت اما از سوی بنیتس مورد استفاده قرار نگرفت. او با وجود اینکه سه اخطاره بود، در بازی مقابل کادیز در کوپا دل ری به میدان رفت که به کنار گذاشته شدن رئال از این رقابت ها منجر شد. ژانویه به والنسیا قرض داده شد و شروع خوبی هم در این تیم داشت بطوریکه در 6 بازی موفق به زدن 3 گل شد اما در بازی برابر اتلتیکو به شدت مصدوم شد و ادامه فصل را از دست داد.. والنسیایی ها در پی خرید دائمی او هستند.

 

1112773

 

آسنسیو: بهترین بازیکن قرض داده شده رئال مادرید بدون شک آسنسیو بود. او تابستان گذشته راهی اسپانیول شد و در این تیم بسیار خوش درخشید. در 36 بازی به میدان رفت، 2 گل زد و 14 پاس گل نیز داد. هافبک خلاق و چپ پای جوانان اسپانیا دوست دارد فصل آینده به رئال برگردد و زیر نظر زیدان به فوتبالش ادامه دهد.

 

1003389

 

کوئنترائو: بال چپ پرتغالی همواره مصدوم، تابستان گذشته به موناکو قرض داده شد، 15 بازی برای این تیم انجام داد و 3 گل نیز زد. او به دلیل مصدومیت، 25 بازی تیمش را از دست داد و مورد انتقاد هواداران موناکو نیز قرار گرفت. کوئنترائو همچنان مصدوم است و یورو را نیز از دست داده است.

 

1112772

 

پاچکو: این دروازه بان، تابستان گذشته به آلاوس قرض داده شد و در 32 بازی از 37 بازی برگزار شده این تیم در دسته دوم بصورت ثابت به میدان رفته است. پاچکو با آلاوس در حال صعود به لالیگاست و احتمالا یک فصل دیگر نیز در این تیم توپ خواهد زد.

دیدگاه‌ها