کد خبر : 1327018 | 31 اردیبهشت 1395 ساعت 09:19 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

جام جهاني كشتي فرنگي شيراز؛

در انتظار فينال با روسيه

فرشاد عليزاده مربی تیم ملی کشتی معتقد است با توجه به شرايط موجود و جدول مسابقا ايران بايد در ديدار نهايي رو در روي روسيه قرار بگيرد.

در انتظار فينال با روسيه

 به گزارش "ورزش سه"، مربي تيم ملي كشتي فرنگی بعد از مسابقه با آذربایجان درباره نتیجه بدست آمده گفت :با ترکیب نفرات جوان و با تجربه تیم توانستیم با اقتدار خودمان را برای حضور در فینال و مسابقه با روسیه آماده کنیم ،تیم آذربایجان از تیم های بزرگ دنیاست که سال پیش ما را شکست داده بود و ما با ترکیب بهتری نسبت به سال پیش مقابل این تیم ظاهر شدیم.


وی درباره تنها شکست ایران در این دو مسابقه گفت: نوری قبل از مسابقه دچار درد و سوزش معده شد و نتوانست شایستگی هایش را به اثبات برساند هر چند چیزی از ارزش های  حسین نوری کم نخواهد شد.


علیزاده در رابطه با حضور جوانان در کنار با تجربه ها در مسابقه مقابل اکراین و آذربایجان عنوان کرد:امروز صبح دیدیم که مردانی در وزن اول توانست کشتی خوبی بگیرد هر چند حضور بیشتر این کشتی گیر در میادین باعث کم شدن اشتباهات کوچک او خواهد شد ،قادریان ،نوری ،پیام بویری ،رامین طاهری همه و همه جوانانی بودند که در این مسابقه لیاقت های خودشان را نشان دادند ،بویری امروز بعد آسیب دیدگی مسابقات آسیایی که از ناحیه زانو نصیبش شده بود توانست کشتی خوبی بگیرد.


مربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود :تیم ترکیه را برای مسابقه فردا صبح آنالیز کرده ایم و نفرات تیم را با آمادگی کامل برای این مبارزه راهی تشک خواهیم کرد.


    .مسابقات از نظر برگزاری سطخ بالایی دارد و برگزارکننده ها در استان فارس شرایط خوبی فراهم کرده اند.


وی درباره شرایط تیم روسیه گفت:این تیم با هر کشتی گیری در هر مسابقه ای شرکت کند روسیه است و امیدوارم  در فینال با اقتدار مسابقات را به پایان برسانیم ،تیم روسیه به خاطر مسابقه انتخابی ده روز آینده گزینشی المپیک برای تیم ملی کشورش از تمام قدرتش استفاده نکرده است و ما هم از جوانان و با تجربه ها کنار هم استفاده کردیم .بچه ها نشان دادند از آمادگی خوبی برای المپیک برخوردارند و امیدوارم نتایج خوبی در المپیک بگیریم هر چند کشتی ورزش رکوردی نیست.


 روسیه به فینال جام جهانی کشتی فرنگی شیراز راه پیدا کرد تا منتظر برنده دیدار ایران و ترکیه باشد که صبح فردا دیگر فینالیست مسابقات را مشخص خواهد کرد.


 رقابت‌های دور سوم جام جهانی کشتی پس از دیدار های ایران و آذربایجان و روسیه و المان که هر دو با نتیجه هفت بر یک به سود ایران و روسیه تمام شد آغاز شد  دور سوم با برگزاری یک مسابقه از اغاز شد.


در گروه A، روسیه با پیروزی 7-1 مقابل بلاروس، 7-1 مقابل آلمان و پیروزی برابر قزاقستان صدرنشین شد و به دیدار فینال راه یافت.

 

در گروه B نیز ایران و ترکیه هر کدام دو پیروزی دارند. مسابقه ایران و ترکیه که صبح جمعه برگزار می‌شود، تکلیف فینالیست دوم را مشخص خواهد کرد.

 

ایران در روز نخست مسابقات، 8-0 اوکراین را شکست داد و در برابر آذربایجان نیز با نتیجه 7-1 به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها