کد خبر : 1327064 | 31 اردیبهشت 1395 ساعت 12:26 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی: پپ در بایرن موفق بود

رابرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ به تمجید از پپ گواردیولا،‌ سرمربی تیمش که در پایان فصل راهی منچسترسیتی خواهد شد پرداخت.

لواندوفسکی: پپ در بایرن موفق بود

به گزارش "ورزش سه"،‌ پس از برگزاری فینال جام حذفی آلمان در روز یکشنبه مقابل دورتموند، گواردیولا بایرن را پس از 3 فصل ترک خواهد کرد و راهی منچسترسیتی خواهد شد.بسیاری معتقدند حذف در سه نیمه نهایی متوالی چمپیونزلیگ باعث شده تا حضور گواردیولا در بایرن در مجموع ناموفق ارزیابی شود ولی لواندوفسکی چنین نظری ندارد.

 

1108579


او گفت:" وقتی پپ به بایرن آمد، 90 درصد مردم فکر می‌کردند که او باید چمپیونزلیگ ببرد. هر چه به جز آن ببرد کافی نیست. ولی اگر به آمار ما در 3 قهرمانی پیاپی بوندس لیگا نگاه کنید،‌ نشان می‌دهد که خوب کار کرده ایم. مردم فکر می‌کنند پپ یکی از بهترین مربیان جهان است. برای همین است که از او انتظار دارند هر فصل قهرمان چمپیونزلیگ شود ولی این غیرممکن است. اگر یک یا دو سال دیگر می‌ماند،‌ احتمالا این جام را هم می‌برد ولی رسیدن به سه نیمه نهایی متوالی در چمپیونزلیگ نیز عملکرد خوبی است. او تمام تلاشش را کرد و تا پایان جنگید.
هیچگاه به نظرم نیامد که پپ به سیتی فکر می‌کند. او همیشه متمرکز بود،‌در طول تمرینات و در طول بازی ها. بدون توجه به اینکه چقدر در یک بازی خوب بودیم، او به بازی بعدی فکر می‌کرد. سوال این است که آیا اعلام این خبر در زمستان کار درستی بوده یا نه ولی این موضوع به من ارتباطی ندارد."

دیدگاه‌ها