کد خبر : 1327088 | 31 اردیبهشت 1395 ساعت 14:41 | 58.7K بازدید | 0 دیدگاه

سردار دومین گلزن لیگ روسیه از نگاه آمار

آزمون بالاتر از هالک و احمد موسی (جدول)

سردار آزمون با میانگین هر 134 دقیقه یک گل، بالاتر از هالک برزیلی و احمد موسی نیجریه ای عنوان دومین گلزن برتر لیگ روسیه از نگاه آمار را به خود اختصاص داده است.

به گزارش " ورزش سه "  سردار آزمون فصل درخشانی را در روستوف سپری می کند. او طی 5 بازی اخیر 6 گل ارزشمند به ثمر رسانده تا هم بهترین گلزن روستوف باشد و هم این تیم را به پلی اف لیگ قهرمانان برساند. آزمون در طول این فصل، 1208 دقیقه در ترکیب روستوف حاضر بوده و 9 گل به ثمر رسانده. یعنی به طور میانگین هر 134 دقیقه یک گل. سردار که بسیاری از بازی های این فصل را به دلیل آسیب دیدگی یا محرومیت از دست داد، آمار قابل توجهی را از خود بر جا گذاشته است. آزمون با این آمار، بالاتر از هالک برزیلی و احمد موسی، مهاجم نیجریه ای زسکا مسکو قرار گرفته است. مهاجمی که قرار است فصل آینده پیراهن لسترسیتی در لیگ برتر را بر تن کند.


بهترین گلزن لیگ روسیه از نظر آمار کسی نیست جز فیودور اسمولف. بازیکنی که در 2540 دقیقه بازی 20 گل وارد دروازه حریفان کرده است. بعد از اسمولف که برای کراسنودار توپ می زند، سردار آزمون قرار گرفته و پس از او هم نوبت به هالک برزیلی می رسد. هالک که برای تیم ملی برزیل هم بازی می کند 2342 دقیقه به میدان رفته و 17 گل به ثمر رسانده. یعنی به طور میانگین هر 137 دقیقه یک گل. آمار هالک 3 دقیقه بیشتر از آزمون است. پس از هالک هم کینسی پرومس از اسپارتاک مسکو قرار دارد و رده پنجم را نیز ال حاجی بایه عمر به خود اختصاص داده. مهاجمی که البته نیم فصل راهی اورتون شد تا برای این تیم بازی کند.


آزمون با این آمار بار دیگر ارزش های خود را نشان می دهد. مهاجمی که حالا از پیشنهاد 5/2 میلیون یورویی برای جذبش صحبت به میان آمده. با این آمار می توان امیدوار به حضور آزمون در لیگی معتبر و باشگاهی بزرگ بود. البته که خودش معتقد است یک فصل دیگر در روسیه می ماند تا پخته تر شود.

 

1113005

دیدگاه‌ها