کد خبر : 1327090 | 31 اردیبهشت 1395 ساعت 14:46 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه مدیرعامل ذوب آهن به مدیران استقلال

آذری: سکوت من جفا به ذوب آهن است

مدیرعامل ذوبی ها معتقد است مسئولان محترم چگونه که همیشه اعمال قانون می‌کنند اما این بار تفسیر قانون؟!

آذری: سکوت من جفا به ذوب آهن است

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری، مدیرعامل تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با اتفاقات اخیر پیرامون این تیم می گوید:


برقرار نشدن عدالت در نزد افکار عمومی عیان شده


برقرار نشدن عدالت در نزد افکار عمومی عیان شده و ما نیز صرفاً به خاطر زحمات خودمان، اعضای تیم، هواداران و باشگاه و دفاع از حق یک باشگاه ریشه‌دار و فوتبال یک استان به دنبال احقاق حق هستیم.


تبعیض دراین تصمیمات آشکار است


تأکید دارم برخی تصمیمات درباره فینال جام حذفی بیانگر حمایت از حریف ما در این دیدار است، در این تصمیمات تبعیض آشکار دیده می‌شود که هرگز منصفانه نیست و من با منطق و استدال حاضر هستم که این ادعا را به راحتی اثبات کنم.


برخی دست اندرکاران و تصمیم گیرندگان به جای پذیرفتن حقایق پاسخ‌هایی می‌دهند که قانع کننده نیست، این در حالی است که ما زحمت کشیده‌ایم و وظیفه داریم از زحمات بازیکنان ذوب آهن و هواداران فوتبال استان اصفهان دفاع کنیم، نه اینکه در برابر این تصمیمات سکوت کرده و به دنبال احقاق حق نباشیم.


می گویند تشخیص دادیم محرومیت اعمال نشود


دوستان درباره اعمال نشدن محرومیت بازیکن حریف در فینال می‌گویند " تشخیص داده‌ایم که محرومیت در این جام اعمال نشود"، همه کارشناسان حقوقی خلاف این نظر را داشته و تاکید دارند که در آئین نامه به صراحت عنوان شده چنین تصمیمی خلاف قانون است.


ده‌ها نمونه در فصول قبل و امسال می‌توانیم عنوان کنیم که محرومیت‌های انضباطی از لیگ به جام حذفی و یا از جام حذفی به لیگ برتر منتقل شده است، حالا چگونه است که همیشه اعمال قانون می‌کنند اما این بار تفسیر قانون؟!


این حکم از قبل مشخص بود


از دیر اعلام شدن حکم و امروز و فردا کردن برای اعلام آن مشخص بود که نهایتاً چه تصمیمی گرفته می شود، امیدوارم برخی که سمت‌های عالیه و وزارتی دارند و در تیم حریف نیز سمت دارند در این رأی تاثیر نگذاشته و اعمال نفوذ نکرده باشند.


سکوت من در قبال پایمال شدن حق ذوب آهن جفا به این تیم ریشه‌دار است، رسانه‌ها باید حامی حق و مخالف قانون شکنی و تبعیض باشند.


مسئولان تلویحا تعویق یک روزه را تایید کرده بودند


درباره تاریخ و زمان فینال جام حذفی دنبال پاسخ این سئوال هستم که چرا فصل قبل در همین روزها به خاطر حضور نفت در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیدار فینال به تعویق افتاد اما حالا و در شرایط مشابه حتی با تعویق یک روزه آن مخالفت می‌کنند.


چرا هفته پیش اعلام شد فینال به جای روز نهم، دهم خرداد برگزار می‌شود؟ این سئوال در حالی مطرح است که مسئولان هم تلویحاً آن را تایید کرده و در قبال تشکر ما از سازمان لیگ موضع مثبت داشتند اما به ناگاه تاریخ فینال نهم خرداد اعلام شد.


چرا همیشه برای فینال حرف و حدیث مطرح است؟


چرا همه ساله درباره زمان و مکان فینال حذفی حرف و حدیث است، چرا همه تصمیمات به نفع یک تیم اتخاذ می‌شود؟ جالب اینکه همه تصمیمات درباره فینال حذفی از چگونه اعمال شدن محرومیت‌ها گرفته تا تاریخ قطعی بازی و حتی ساعت برگزاری آن زمانی اعلام شد که ما در امارات بودیم، حتی چند ساعت مانده به آغاز بازی ما با العین برخی از این تصمیمات رسانه‌ای شد.


امیدوارم به جای تهدید پاسخ قانع کننده بدهند


امیدوارم به جای تهدید و نگاه از بالا به پایین در قبال سئوالات مطرح شده، تبعیض‌های آشکار و تفسیر قوانین به نفع برخی تیم‌ها، پاسخ قانع کننده‌ای به ما بدهند و بدانند برقرار نشدن عدالت در نزد افکار عمومی عیان شده و ما نیز صرفاً به خاطر زحمات خودمان، اعضای تیم، هواداران و باشگاه و دفاع از حق یک باشگاه ریشه‌دار و فوتبال یک استان به دنبال احقاق حق هستیم و نه هیچ چیز دیگری، ضمن اینکه امیدواریم در تصمیمات تجدید نظر شده و عدالت برقرار شود.


تساوی در امارات نتیجه خوبی بود


ما برابر العین و تماشاگران پرتعداد این تیم به خوبی جنگیدیم و نتیجه مساوی برابر تیمی که 8 ملی پوش و 4 بازیکن خارجی گران قیمت دارد نتیجه خوبی است. تساوی برای ذوبی ها در این بازی مهم که حساسیت ویژه ای دارد و در خانه حریف برگزار می شد نتیجه قابل قبولی است.


ذوب آهن ظرفیت صعود به مرحله بعد را دارد


ما در بازی برگشت در اصفهان با حمایت گسترده مردم و هواداران به صعود امیدوار هستیم و انتظار داریم که مسئولان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استان از ذوب آهن به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حمایت همه جانبه‌ای به عمل آورند چرا که ذوب آهن ظرفیت صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

دیدگاه‌ها