کد خبر : 1327356 | 01 خرداد 1395 ساعت 17:39 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

انریکه: مسی بهتر از سوارز و شماره 1 دنیاست

سرمربی بارسلونا با وجود درخشش سوارز در این فصل و زدن 40 گل برای بارسا، مسی را بهترین بازیکن تیمش در فصل 2015-2016 می داند.

انریکه: مسی بهتر از سوارز و شماره 1 دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز در دومین فصل حضورش در بارسلونا توانست با زدن 40 گل و ارسال 16 پاس گل، سهم به سزایی در کسب عنوان قهرمانی آبی اناری ها در لالیگا ایفا کند و آقای گل این رقابت ها نیز شد. او همچنین توانست کفش طلای اروپا را نیز از آن خود کند.

 

1103830

 

امروز در نشست خبری بازی فینال کوپا دل ری بین بارسا و سویا، وقتی از انریکه در مورد اینکه سوارز بهترین بازیکن فصل بارسا بود یا خیر سوالی مطرح شد او پاسخ داد:" همه تیم در سطح بسیار بالایی قرار داشت و بازیکنان یک به یک برای کسب قهرمانی لیگ زحمت کشیدند. از نگاه من مسی همچنان شماره یک دنیاست و در این هیچ بحثی وجود ندارد. او بهترین بازیکن بارسا در طول فصل نیز بود. پس از مسی می توان در مورد بازیکنان شماره دو و سه دنیا بحث کرد. مسی قابل قیاس با هیچ بازیکنی در دنیا نیست."

 

آلوس و شکستن رکورد قهرمانی های پله:" این نتیجه تلاش و زحمت فراوان آلوس است. او نه تنها در زمین که در تمرینات هم فوق العاده کار می کند. دنی به سبک خودش زندگی می کند و یک جنگجوی مادرزاد است."

دیدگاه‌ها