کد خبر : 1327367 | 01 خرداد 1395 ساعت 18:40 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

بدون توجه به کوپا دل ری:

اینیستا: بارسلونا فصل موفقی را سپری کرده

هافبک اسپانیایی بارسلونا معتقد است که این تیم حتی در صورت عدم قهرمانی در کوپا دل ری نیز فصل موفقی را سپری کرده است.

اینیستا: بارسلونا فصل موفقی را سپری کرده

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب برای کسب دو گانه داخلی در فینال جام حذفی به مصاف سویا خواهد رفت. آندرس اینیستا، هافبک این تیم، می گوید قهرمانی در لیگ به طور طبیعی باعث شده تا این تیم فصل خوبی را سپری کند.

 

1076961

 

اینیستا گفت:" زمانی که شما قهرمان لیگ می شوید، غیر ممکن است که بگویید فصل ناموفقی را سپری کرده اید. قهرمانی در لیگ به خودی خود باعث می شود تا شما فصل موفقی را داشته باشید. اکنون اما این فرصت را داریم تا با قهرمانی در کوپا دل ری یک گام بیشتر رو به جلو برداریم. همواره هدف ما در بارسلونا این است که به تمامی چام های ممکن در طول فصل دست پیدا کنیم. بعصی سال ها به تمامی اهدافمان می رسیم و بعضی سال ها از بعضی اهداف دور می شویم.انگیزه من در بارسلونا این است که هر سال افتخارات باشگاه را افزیش دهم و سال به سال روندی رو به رشد در تیم داشته باشیم."
 

 

هافبک بارسلونا که 27 عنوان قهرمانی مختلف را در طول دوران حرفه ایش با این باشگاه کسب کرده، می گوید هنوز هم از جاه طلبی لازم برخوردار است:" البته که قهرمانی هایم را محاسبه می کنم. این مسئله ای است که اطرافیانم نیز آن را به من یاد آور می شوند. با این حال این افتخارات نهایت خواسته من نیست و همین باعث می شود تا نسبت به آینده و کسب افتخارات بیشتر با بارسلونا خوش بین باشم."

 

بارسلونا فصل گذشته موفق شد به 3 گانه دست پیدا کند اما در فصل جاری با قبول شکست مقابل اتلتیکو مادرید از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. با این حال آن ها این فرصت را دارند تا 2 گانه داخلی را در فصل جاری کسب کنند.

دیدگاه‌ها