کد خبر : 1327581 | 02 خرداد 1395 ساعت 19:26 | 109.5K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب 11 نفره پرسپولیس قبل از فصل شانزدهم

پرسپولیس در حالی که قرار است فصل شانزدهم را با پوشش نقاط ضعف فصل گذشته اش پا به میدان بگذارد، تنها موفق به جذب بیرانوند و بازگرداندن کنعانی زادگان شده است.

ترکیب 11 نفره پرسپولیس قبل از فصل شانزدهم

به گزارش "ورزش سه"، با خروج سوشا مکانی از پرسپولیس و جذب علیرضا بیرانوند، سیمای کنونی سرخپوشان تا به این لحظه تغییر چندانی نکرده است. با این حال با توجه به پایان قرارداد برخی بازیکنان این تیم به ترکیب فعلی این سرخپوشان با دارایی کنونی‌شان نگاهی خواهیم انداخت.


علیرضا بیرانوند با جدایی از نفت و عقد قرارداد با پرسپولیس پیراهن شماره یک این تیم را از آن خود کرده است. در خط دفاعی میانی اما هر چهار بازیکن این تیم به پایان قراردادشان با این تیم رسیده اند تا با شرایط فعلی کنعانی زادگان در کنار محمد انصاری دارایی پرسپولیس باشند.


در دفاع چپ پرسپولیس وحید حیدریه را دارد و رامین رضاییان نیز در دفاع راست حضور دارد. کمال کامیابی نیا نیز در هافبک دفاعی در کنار محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و احمد نوراللهی  قرار خواهد گرفت و در خط حمله علی علیپور و شهاب زاهدی قرار گرفته اند.


همانطور که گفته شد این ترکیب با توجه به دارایی فعلی پرسپولیس است و در حال حاضر امید عالیشاه، محسن بنگر، مهدی طارمی، علیرضا نورمحمدی، جری بنگستون قراردادشان با این تیم به پایان رسیده است و کار برانکو و مدیریت این باشگاه با رهبری علی اکبر طاهری برای ساختن تیمی قدرتمند در فصل آینده سخت است.

دیدگاه‌ها