کد خبر : 1327597 | 02 خرداد 1395 ساعت 20:34 | 74.2K بازدید | 0 دیدگاه

در جشن تولد 50 سالگی

عابدزاده:جای ناصر حجازی همیشه سبز است

دروازه بان اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس با توجه به نیمه شعبان تولدش را زودتر برگزار کرد و جای ناصر حجازی را هم زنده نگه داشت.

عابدزاده:جای ناصر حجازی همیشه سبز است

به گزارش "ورزش سه"، احمدرضا عابدزاده، دو روز دیگر تولد 50 سالگی‌اش را پشت سر می‌گذارد اما با توجه به میلاد حضرت قائم (عج)، خانواده و دوستان نزدیک امروز مراسمی را در متل قو برای این گلر افسانه ای تاریخ فوتبال ایران برگزار کردند. عابدزاده که در میان استقبال مردم، در مراسمی ساده و خودمانی کیک بزرگ جشن تولد 50 سالگی را برش داد، در این باره به خبرنگار ما می گوید: همسرم خیلی مقید به انجام مراسم تولدم است و همیشه بهترین سورپرایزها را در نظر می گیرد. امروز هم او با دعوت از حمید  (استیلی) و رضا نورمحمدی و مهدی طزری تولدم را ترتیب داد که مجبورم مثل همیشه باز هم از او تشکر کنم و دستش را می بوسم. البته بنویسید که ایستاده از او تشکر می کنم.


عابدزاده در مورد اینکه چرا شمال را برای زندگی انتخاب کرده می گوید: اینجا از نظر آرامش و شرایط برای من فوق العاده است و دور از هیاهوی تهران با همسرم به زندگی مشغولیم و از حضور در اینجا و کار و فعالیت لذت می بریم.
جالب اینکه حضور در شمال برای رسیدگی به رستوران باعث نشده عابدزاده تمرینات طاقت فرسای شخصی را کنار بگذارد. او می گوید: قبل از اسکان در اینجا امکانات ورزشی را دیدم و همه چیز در حد عالی وجود دارد و کمک می کند من از تمرین دور نباشم.


او که هفته پیش برای حضور در بازی پایانی پرسپولیس در لیگ برتر به تهران رفته بود در ادامه حرف هایش می گوید: واقعا حیف شد که پرسپولیس نتوانست قهرمان لیگ بشود در حالی که شایستگی اش را داشت. با این حال خوشحالم که مردم تیم شان را دوست داشتند و قهرمان نشدن تیم هم با تشکر و قدردانی آنها همراه بود. کاری که پرسپولیس امسال کرد مثل بازی های دوره ما بود که مردم حس می کردند بازیکنان تمام توان خود را می گذارند.
از عابدزاده درباره حس و حال 50 سالگی سوال می کنیم که با این پاسخ او همراه شد: خدا را شکر که در زندگی به آرزوهایم رسیده ام و همسر خوبی دارم که همیشه در کنارم ایستاده و نمی گذارد گذشت زمان را حس کنم.
او درباره اینکه آیا برنامه برای حضور در تیم های باشگاهی دارد یا نه می گوید: اولویت من راه اندازی آکادمی دروازه بانی و معرفی چند گلر آینده دار به فوتبال ایران است و امیدوارم بالاخره این اتفاق رخ دهد.


حرف پایانی عابدزاده هم در مورد زنده یاد حجازی است: جای او همیشه سبز است و متاسفانه امروز در تهران نبودم که در مراسمش حضور یابم اما همه از علاقه قلبی من به ناصرخان خبر دارند. او همیشه بزرگترین و بهترین باقی خواهد ماند.

 

1113606

 

دیدگاه‌ها