کد خبر : 1327618 | 02 خرداد 1395 ساعت 22:32 | 61.5K بازدید | 0 دیدگاه

خطیبی مزد زحماتش را گرفت (عکس)

مراسم جشن نایب قهرمانی تیم ماشین سازی در لیگ دسته اول برگزار و و از اعضای این تیم تجلیل شد.

به گزارش " ورزش سه"، در این مراسم که از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه شهرداری تبریز برگزار شده بود حسین زاده رییس هیات مدیره باشگاه گسترش فولادو کاظم شهریاری مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی به نمایندگی از دو تیم دیگر تبریز در لیگ برتر حضور داشتند. همچنین تعداد کثیری از مسئولان فوتبال تبریز، پیشکسوتان و هواداران ماشین سازی نیز برای شرکت در این مراسم خود را به ورزشگاه شهرداری رساندند.
در ابتدای این مراسم سهرابی مدیر سازمان ورزش شهرداری تبریز که مدیریت باشگاه ماشین سازی را نیز بر عهده دارد صحبت هایی را در تجلیل از این تیم انجام داد سپس برخی پیکسوتان تبریزی به بالای سن رفتند و از نجفی شهردار تبریز خواستند تا برای تجلیل به روی سکو برود.  در ادامه پیشکسوتان با انداختن حلقه گل بر گردن شهردار تبریز از زحمات او تشکر کردند .


بخش بعدی این مراسم اختصاص به تجلیل از بازیکنان و کادر فنی ماشین سازی داشت. آنها با قرار گرفتن روی سکوی نایب قهرمانی پاداش خود را از دستان شهردار تبریز دریافت کردند و به صورت نمادین یک بار دیگر جام نایب قهرمانی را بالای سر بردند.


رسول خطیبی نیز به صورت ویژه مورد تجلیل قرار گرفت و در نهایت جام نایب قهرمانی در لیگ دسته اول را بالای سر برد.او با چهره ای خندان از موفقیت های تیمش در آینده خبر داد.

 

1113619

دیدگاه‌ها