کد خبر : 1327695 | 03 خرداد 1395 ساعت 10:35 | 21.3K بازدید | 2 دیدگاه

ذوب آهن در گرمای 55 درجه هم بازی کرده است

بهروان: ما خیانت نکرده‌ایم!

غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات به شدت از اظهار نظر سعید آذری، مدیر عامل باشگاه ذوب آهن و هم چنین یحیی گل محمدی سرمربی این تیم ناراحت است.

بهروان: ما خیانت نکرده‌ایم!

 

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا بهروان در این باره می گوید: من برای سعید آذری یکی از مدیران موفق و جوان فوتبال ما  و هم چنین یحیی گل محمدی که در زمره مربیان بادانش و آینده دار فوتبال ما قرار دارد احترام خاصی قائلم و هیچ گاه به خودم اجازه توهین به این عزیزان را نمی دهم اما هر دو در روزهای اخیر و به بهانه برگزاری بازی جام حذفی در روز نهم خرداد حرف هایی را زدند که خیلی ناراحت شدم و بی تعارف انتظار شنیدن چنین حرف هایی را از این دو عزیز نداشتم. اینکه ما فهم فوتبالی نداریم و به فوتبال خیانت کرده ایم!


تصمیم برگزاری بازی پایانی جام حذفی در جلسه ای گرفته شد که علی کاظمی، من، امیر عابدینی، حسن پور و دیگر اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر در آن حضور داشتند. آیا ماها فهم فوتبالی نداریم؟ ما چه خیانتی در حق فوتبال و یا ذوب آهن می کنیم. دهم روز فیفا است و در روزهای فیفا برگزاری بازی های باشگاهی قانونی نیست. از سویی ذوب آهن از بعد از بازی در لیگ قهرمانان آسیا تا روز بازی با استقلال 5 وز فرصت دارد. آیا این فرصت کم است؟ البته این نظر شخصی من است. از این برنامه ریزی بیشتر استقلال ضرر می کند که 23 روز از شریط مسابقه دور است نه ذوب آهن که در کوران مسابقات قرار دارد. طبیعی است در همه کشورها تیمی که هم در لیگ برتر حضور دارد و هم در مسابقات برون مرزی تعداد بازی های بیشتری را انجام می دهد و تحت فشار است و گاها در فوتبال اروپا تیم ها به فاصله 48 ساعت بازی انجام می دهند. اخیرا هم دیدید که برخی از بازیکنان منچستر به فاصله 48 ساعت بازی در لیگ برتر در بازی دوستانه به میدان آمدند.
از سویی برنامه ریزی ما تمام و کمال نادرست! آیا باید توهین بشنویم؟ سعید آذری و یحیی گل محمدی می توانند و این حق را دارند که از من و دیگر اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر انتقاد کنند اما با واژه های درست نه توهین آمیز.


صحبت از بازی در گرمای بالای 50 درجه شده است. بازی در ساعت 21 برنامه ریزی شده که گرمای هوا کمی پایین می آید. از سویی این شرایط برای هر دو تیم وجود دارد نه یک تیم. بعد مگر ذوب آهن چند روز پیش در گرمای 55 درجه امارات بازی نکرد؟


به هر صورت باشگاه ذوب آهن از باشگاه های سرافراز این فوتبال است. باشگاهی است دارای ساختار و یک الگوی خوب برای دیگر باشگاه ها. دوستان در صحبت های خود به بازنشستگی هم اشاره کرده اند که بازنشسته ها باید بروند و جای خود را به جوان  ها بدهند. بازنشستگی گناه نیست و کسی که بازنشسته می شود علم خود را از دست نمی دهد. این همه برنامه های که برای برگزاری مسابقات ریخته می شود توسط همین بازنشسته هاست اما خواهش من این است که فقط منفعت شخصی را نبینیم و ملی فکر کنیم. فوتبال به سمت و سویی می رود که بازی ها فشرده شده است. طبیعتا اگر روز دهم خرداد روز فیفا شروع نمی شد و برگزاری بازی های باشگاهی غیر قانونی نبود ما تاریخ بازی را تغییر می دادیم هر چند الان هم برگزاری بازی در روز نهم خرداد تضعیع حق ذوب آهن نیست.

دیدگاه‌ها