کد خبر : 1327717 | 03 خرداد 1395 ساعت 11:27 | 140.5K بازدید | 77 دیدگاه

از اهواز به اصفهان

ويسي سرمربي سپاهان شد

عبدالله ویسی پس از کش و قوس های فراوان به عنوان سرمربي سپاهان از سوی این باشگاه معرفی شد.

ويسي سرمربي سپاهان شد

به گزارش"ورزش سه"، پس از کش و قوس های فراوان بالاخره عبدالله ویسی به توافق کامل با سپاهانی ها رسید و قراردادش با این تیم را امضا کرد.


ویسی امسال به جرات پدیده سرمربیان لیگ برتر بود و توانست با تعدادی جوان کم نام و نشان قهرمان لیگ برتر شود، وی به عنوان مربی همراه با فولاد در لیگ چهارم قهرمانی را تجربه کرده بود.
دوران سرمربی گری ویسی در لیگ برتر با صبای قم شروع شد و وی توانست سهمیه آسیایی را کسب کند. وی پس از صبا به پیکان رفت اما دوران خوبی را در آنجا نداشت و میانه های فصل از این تیم جدا شد.


ویسی سال بعد به استقلال خوزستان رفت و در لیگ تیم تازه صعود کرده اش را ماندنی کرد، فصل بعد نیز با همان تیم و این بار در پلی آف با شکست دادن مس کرمان توانست در لیگ برتر بماند.


وی لیگ پانزدهم تصمیم گرفت روندش را به مانند دوران حضورش در صبای قم بکند، وی به جوانان لیگ یکی و کم نام و نشان به خصوص از تیم های خوزستانی بها داد بازیکنانی چون زهیوی، بیت سعید، جانفزا، کعبی، زبیدی و ....


ويسي پس از مذاكرات با باشگاه هاي سپاهان و استقلال خوزستان به دبي رفت تا چند روزي استراحت كند و تصميم درستي را اتخاذ كند. او كه شنبه به ايران برگشته بود پس از دو روز مذاكره فشرده، امروز تصميمش را نهايي كرد.


عبدالله ویسی تصمیم گرفته است پس از قهرمانی استقلال خوزستان از این تیم جدا شود و سرمربی تیم شود که دورانی در آن بازی می کرد، سپاهان!


حال باید منتظر دوران جدید ویسی و این بار در سپاهان بود.

دیدگاه‌ها