کد خبر : 1327743 | 03 خرداد 1395 ساعت 12:21 | 94.1K بازدید | 6 دیدگاه

عشوری: النصر، آخرین بازی ام برای تراکتور است

خداحافظی هافبک تراکتور با هواداران این تیم

هافبک تیم تراکتورسازی اعلام کرد بعد از بازی با النصر درباره آینده اش با مسئولان باشگاه ذوب آهن صحبت می کند.

خداحافظی هافبک تراکتور با هواداران این تیم

سینا عشوری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره حواشی بازی رفت تراکتورسازی و النصر، بازی فردا، شانس صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا، آینده خودش و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


کار سختی داریم


شرایط بدی نداریم. تمرینات خوبی را انجام داده ایم و به دنبال این هستیم تا بتوانیم در بازی با النصر نتیجه بازی رفت را جبران کنیم. کارمان خیلی سخت است اما ما به الجزیره نیز 4 گل زدیم و قدرت مان را نشان دادیم. باید دوندگی زیادی داشته باشیم تا به هدف برسیم.


در امارات اذیت مان کردند


در بازی رفت، مسئولان امارات واقعا اذیت مان کردند. آنها در برنامه های خودشان گذاشته بودند که ما را اذیت کنند. بعد از پایان بازی نیز این رفتارها ادامه داشت. با اینکه گرمکن تراکتورسازی برتن داشتم، اجازه ندادند وارد رختکن شوم. این مساله یک بهانه گیری بیهوده بود.


مسئولان ایرانی تلافی کنند


امیدوارم مسئولان ایرانی این مسائل را ببینند. بارها دیده‌ایم که در ایران بهترین میزبانی را از اعراب کرده اند ولی آنها همیشه اذیت کردند. به نظرم وقتش است کارهای آنها را تلافی کنند. اگر برخوردی نشود، این رفتارها ادامه خواهد داشت.


النصری ها با دیدن جو ورزشگاه استرس می گیرند


خوشحالم که تماشای بازی فردا برای هواداران رایگان شد. فکر می کنم فردا ورزشگاه یادگار پر شود و هواداران ما به حمایت از تیم بپردازند. از همه هواداران می خواهم به ورزشگاه بیایند و اجازه ندهند حتی یک صندلی خالی باشد. مطمئنم که فردا النصری ها وقت جو ورزشگاه را ببینند، استرس می گیرند و نمی توانند بازی خودشان را انجام دهند.


از هواداران تراکتور ممنونم


احتمالا فردا آخرین بازی ام را برای تراکتورسازی انجام می دهم. با همه سختی هایی که بود، کم و کاستی هایی که وجود داشت، دوران محرومیت و سربازی را پشت سر گذاشتم. واقعا افتخار می کنم که پیراهن تراکتورسازی را برتن کردم. دست تک تک هوادارانی که از من و تیم حمایت کردند را می بوسم. اینکه می گویند تبریز شهر بهترین ها است واقعا حقیقت دارد. از هواداران بابت اینکه نتوانستیم نتایج دلخواهشان را بگیریم، عذرخواهی می کنم.


با ذوب آهنی ها حرف می زنم


من با ذوب آهن قرارداد دارم. دوست دارم به حضورم در تراکتورسازی ادامه دهم اما باید بعد از بازی با النصر با مسئولان ذوب آهن مذاکره کنم و تکلیفم دست خودم نیست.

دیدگاه‌ها