کد خبر : 1327753 | 03 خرداد 1395 ساعت 12:55 | 96.3K بازدید | 6 دیدگاه

خبری عجیب اما واقعی؛

محمد رویانیان پرسپولیس را می‌خرد و می‌فروشد!

محمد رویانیان در حال رایزنی عجیبی برای در اختیار گرفتن پرسپولیس است و این در حالی است که مدیرعامل سابق سرخ ها بعد از کنارگیری از این تیم فعالیت ورزشی در طول دو سال اخیر نداشته است.

محمد رویانیان پرسپولیس را می‌خرد و می‌فروشد!

به گزارش "ورزش سه"، رویانیان که به مدت دو فصل عضویت در هیات مدیره سرخپوشان را به عنوان مدیرعامل برعهده داشته، اکنون رایزنی عجیب و جالب توجهی را برای در اختیار گرفتن این مجموعه آغاز کرده است و گفته می شود در مذاکرات خود وعده هایی جالب در این رابطه داده است.


او به همراه فرد دیگری با حضور در هولدینگ ها و شرکت های معتبر با دادن آفرهای جالب توجه سه نوع همکاری برای حضور در راس پرسپولیس را ارایه داده است که از این جمله می توان به اسپانسرینگ، شراکت و مالکیت 2 الی 5 ساله نام برد!


رویانیان که بعد از جدایی از پرسپولیس و با توجه به تضاد سیاسی با دولت جدید فعالیتی در حوزه ورزش نداشته اکنون با این شیوه که مشخص نیست بر پایه کدام پشتوانه چنین وعده ای را ارائه می دهد.


او که پیش از این با حضور در مجموعه SIS و عقد قرارداد مشترک با پرسپولیس، برند این باشگاه را برعهده گرفته بود، بعد از خروج از جمع پرسپولیس این قراردادش نیز لغو شده بود چون با حضور در دو طرف ماجرا نمی توانست اقدام به عقد چنین قراردادی کند.

دیدگاه‌ها