کد خبر : 1327767 | 03 خرداد 1395 ساعت 13:42 | 37K بازدید | 6 دیدگاه

استقلال خوزستان اولویت اول و دوم من بود

ویسی: مگر دیوانه‌ام قول قهرمانی بدهم؟

سرمربی جدید تیم سپاهان می گوید وقتی تیم قهرمان می‌شود انتظارات بالا می‌رود، فضا دیگر مناسب نیست و قرارداد بازیکنان ما بسیار پایین بود. 5 میلیارد برای تیم هزینه شده بود که به درد ما نمی‌خورد،

ویسی: مگر دیوانه‌ام قول قهرمانی بدهم؟

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی که در تمرین امروز ملی پوشان حضور پیدا کرده بودید در حاشیه این تمرین با خبرنگاران به صحبت پرداخت.


استقلال خوزستان شرایط حضور در آسیا را نداشت


عوامل مختلفی در قهرمانی ما وجود داشت، تلاش بازیکنان، همدلی هواداران و حرفه ای گری مسئولان باشگاه استقلال خوزستان مهم ترین عوامل قهرمانی ما بودند، اما بعد از آنکه به قهرمانی رسیدیم احساس کردم این تیم شرایط حضور در آسیا را اکنون ندارد، احساس خوبی بعد از قهرمانی نداشتم.


از هواداران خوزستانی عذرخواهی می کنم


از همه هواداران خوزستانی عذرخواهی می‌کنم و امیدوار آنها از دست من ناراحت نباشند. من با مدیر باشگاه و هیأت مدیره صحبت کردم، من از این تیم جدا شدم چون نمی‌توانستم در استقلال خوزستان کار کنم و مأموریت من در این تیم تمام شده بود.


دینم را به خوزستان ادا کردم


وقتی تیم قهرمان می‌شود انتظارات بالا می‌رود، فضا دیگر مناسب نیست و قرارداد بازیکنان ما بسیار پایین بود. 5 میلیارد برای تیم هزینه شده بود که به درد ما نمی‌خورد، من خواسته بودم که تیم بودجه‌اش بالا برود و در حد باشگاه آسیایی شود، اما این اتفاق نیفتاد؛ هرچند باشگاه زحمتش را کشید. من هم در خوزستان مربی‌گری، سرمربی‌گری و بازی کرده‌ام و دینم را به آنجا ادا کرده‌ام.


استقلال خوزستان اولویت اول و دوم من بود


پنج تیم دیگر با من صحبت کرده بودند، ولی من به آنها برنامه نداده بودم. من سپاهان را دوست داشتم و امروز هم به باشگاه گفتم که استقلال خوزستان اولویت اول و دوم من بود، ولی قسمت نشد که آنجا بمانم. در نهایت به سپاهان پیوستم، این تیم ریشه‌دار است و قطعا انتظار قهرمانی خواهند داشت که باید بگویم چنین انتظاری درست خواهد بود.


می روم که در سپاهان انقلاب به وجود بیاورم


راجع به تیم سپاهان هم باید بگویم مردم اصفهان اگر تیمشان را دوست دارند باید به این تیم کمک کنند، من می‌روم که انقلابی در سپاهان به وجود بیاورم و 9-8 سال در آنجا بازی کرده‌ام. از مردم می‌خواهم کاری به شخص و نفر نداشته باشند و از تیم خودشان حمایت کنند.


از کی روش خواستم به من کمک کند


هر بازیکنی که بخواهند به سپاهان بیاید با قلب و آغوش باز از او استقبال می‌کنم. حتی اگر این بازیکنان، بازیکنان ملی باشند، در رابطه با کی روش هم باید بگویم که کی‌روش هم دوست من است و من دوست دارم او بماند و در جام جهانی با تیم ملی باشد و اتفاقاً از او خواستم که به من کمک کند چون سپاهان یک تیم کاملاً حرفه‌ای است که او نیز قبول کرد.


در کار مدیریت دخالت نمی کنم


با نویدکیا جزئی صحبت کردم و باید ببینم که چگونه می‌تواند به ما کمک کند. هنوز فکر خاصی در رابطه با او نکرده‌ام و اگر وی خواست در تیم باشد در خدمتیم و اگر نه، این دیگر به مسئولان باشگاه برمی‌گردد و من در کار مدیریت دخالت نخواهم کرد.


ویسی در پاسخ به این سؤال که آیا قولی به هیأت‌مدیره سپاهان داده، گفت: مگر دیوانه باشم که بخواهم قولی بدهم، اما مطمئناً دوست دارم تیمم در رتبه‌های بالای جدول باشد.

دیدگاه‌ها