کد خبر : 1327807 | 03 خرداد 1395 ساعت 17:05 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

بارتومئو: این قهرمانی بارسا تاریخی شد

بارسلونا شب گذشته در دیداری دشوار و در حالی که سرنوشت کوپا دل ری به وقت های اضافه کشیده شده بود، موفق به شکست سویا و کسب عنوان قهرمانی شد.

بارتومئو: این قهرمانی بارسا تاریخی شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا از دقیقه 36 به دلیل اخراج ماسکرانو ده نفره شد و تا دقیقه 90 با یک یار کمتر توانست برابر سویا مقاومت کند. بانه گا از سویا نیز در دقایق پایانی از زمین اخراج شد تا دو تیم در دو وقت اضافه از لحاظ نفری باهم برابر شوند. سرانجام بارسا توانست توسط آلبا و نیمار به دو گل دست یافته و پرونده فینال را به نفع خود ببندد.

 

1113702

 

جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" بازی فینال یک بازی تماشاگرپسند از آب درآمد. برای قهرمانی زجر فراوانی کشیدیم چون بسیاری از دقایق ده نفره بودیم. به سویا بخاطر بازی خوبش تبریک می گویم ولی حق بارسا پیروزی بود و اینگونه نیز شد.

 

این قهرمانی را باید به هوادارانمان تبریک بگویم. برای هفتمین بار در تاریخ باشگاه دابل کردیم و به خاطر شکلی که بازی پیش رفت، این قهرمانی در تاریخ بصورت ویژه ای ثبت خواهد شد. با تلاش و جنگندگی فراوان موفق به کسب این مهم شدیم. فینال هیجان انگیزی بود و در نهایت نتیجه زحماتمان را به بهترین شکل گرفتیم."

 

 

 

دیدگاه‌ها