کد خبر : 1327808 | 03 خرداد 1395 ساعت 15:45 | 102.3K بازدید | 11 دیدگاه

مورینیو در آستانه مربیگری یونایتد

لوئیس فان خال از منچستریونایتد اخراج شد

سرانجام پس از اخبار و شایعات فراوان، باشگاه منچستریونایتد قرارداد فان خال را فسخ و او را برکنار کرد.

لوئیس فان خال از منچستریونایتد اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، فان خال تابستان 2014 پس از اتمام جام جهانی، هدایت تیم ملی هلند را رها کرد و جانشین دیوید مویس در منچستریونایتد شد. او شروع خوبی در این تیم نداشت اما رفته رفته اوضاع برای او بهتر شد و توانست با کسب رتبه چهارمی، یونایتد را به لیگ قهرمانان برگرداند.

 

1112305

 

بسیاری بر این تصور بودند که با خریدهای گرانقیمتی که مسئولان یونایتد تابستان گذشته انجام دادند، فان خال می تواند امسال شیاطین سرخ را قهرمان لیگ برتر کند اما تقریبا در هیچ مقطعی از فصل، یونایتدها مدعی جدی برای قهرمانی نشان ندادند. شکل بازی این تیم نیز کسل کننده بود و بارها با انتقاد هواداران و کارشناسان روبرو شد.

 

یونایتد با فان خال در این فصل تنها 49 گل زد و با کسب رتبه پنجمی، سهیمه لیگ قهرمانان را از دست داد با این حال مربی هلندی توانست تیمش را در جام حذفی به عنوان قهرمانی برساند تا حداقل یک جام برای شیاطین سرخ کسب کرده باشد.

 

از مدت ها پیش شایعاتی مبنی بر اخراج وی از هدایت یونایتد و آمدن مورینیو شنیده می شد و سرانجام امروز این اخبار به حقیقت تبدیل شدند. مدیران یونایتد قرارداد فان خال که تا 2017 اعتبار داشت را فسخ کرده و او را برکنار کردند.

 

1113853

 

سرنوشت رایان گیگز، دستیار او البته در هاله ای از ابهام قرار دارد. طبق گزارش منابع انگلیسی، به زودی خبر سرمربیگری مورینیو اعلام خواهد شد و آقای خاص از فصل آتی هدایت شیاطین سرخ را بر عهده خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها