کد خبر : 1327814 | 03 خرداد 1395 ساعت 16:13 | 48.1K بازدید | 1 دیدگاه

مصاحبه عجیب مدیر اماراتی علیه ایران

دبیرکل فدراسیون فوتبال امارات در مصاحبه‌ای عجیب خواستار تامین امنیت کامل برای تیم ها و هوداران دو تیم اماراتی حاضر در ایران شده است.

مصاحبه عجیب مدیر اماراتی علیه ایران

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازی های نماینده های ایران و نماینده های کشورهای دیگر (از جمله نماینده های امارات) در لیگ قهرمانان آسیا بدون دردسر و حاشیه خاصی دنبال شد فدراسیون فوتبال امارات متحده عربی در جنگ تازه روانی علیه ایران ابراز امیدواری کرده است که تدابیر لازم اتخاذ شود و سفر العین و النصر به ایران بدون حادثه انجام شود و هواداران این تیم ها نیز با ایمنی کامل به تماشای این بازی ها بیایند.  


دبیرکل فدراسیون فوتبال امارات در این باره می گوید: محافظت از بدو ورود تا زمان عزیمت آنها باید تامین شود. فدراسیون امارات متعهد است تمام تدابیر برای تضمین امنیت آنها را اتخاذ می کند. امیدواریم این بازها نیز مانند بازی تیم النصر در برابر سپاهان در ورزشگاه فولادشهر بدون دردسر خاصی برگزار شود. ما از ای اف سی نیز خواسته ایم تمام اقدامات امنیتی لازم را فرهم کند.


تیم های النصر و العین امارات در بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در روزهای آینده به مصاف تیم های تراکتورسازی و ذوب آهن خواهند رفت. پیش از این میزبانی تیم‌های ایرانی از رقبای اماراتی و قطری بدون کوچکترین دردسر در ایران انجام شده اما حرف‌های دبیرکل فدراسیون فوتبال امارات می‌تواند باعث تحریک طرفداران بشود اما لازم است با اطلاع‌رسانی در این زمینه میزبانی ایران مناسب شأن کشور بزرگ ما باشد.

دیدگاه‌ها