کد خبر : 1327830 | 03 خرداد 1395 ساعت 16:49 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرکی، با معیارهای اخلاقی در پیکان

حسین فرکی به احتمال زیاد به تیم فوتبال پیکان خواهد پیوست.

فرکی، با معیارهای اخلاقی در پیکان

به گزارش "ورزش سه"، معیار پیکانی‌ها برای امسال جذب یک مربی بدون حاشیه و اخلاق مدار بوده است که درجه فنی او اولویت سوم برای آنهاست و برای آنها حسین فرکی با داشتن این اوصاف، به قولی اصل جنس است!


حسین فرکی از ستارگان فوتبال ایران در دهه 50 و ابتدای دهه 60 بوده که در تیم‌های شهربانی تهران، پاس تهران، الشعب امارات، دارایی تهران، مهر شمیران و بانک ملی بازی کرده است. او از سال‌های اولیه فعالیت دستیار همایون شاهرخی در زمان سرمربیگری فولاد توسط همایون شاهرخی بود و سپس برای تیم ملی فوتبال در کنار جلال طالبی وپورحیدری و برانکو فعالیت کرد. اولین دوره سرمربیگری او حضوری کوتاه مدت در تیم پاس سال 78 بود، او سپس به تیم ملی برگشت و تنها از سال 88 بود که به سرمربیگری روی آورده و ابتدا از تیم کاوه کار را شروع کرد.


نفت تهران در سال 89 تیم بعدی فرکی بود که این مربی خوب بعد از یک فصل حفظ نفت، در سال دوم فعالیت این تیم را در بالاترین سطح لیگ برتر مطرح کرد و سپس به تیم فولاد رفت.


فرکی در فولاد هم 2 سال کار کرد و در سال دوم این تیم را به عنوان قهرمانی در لیگ برتر رساند.


فرکی در سال 93 سپاهان را در میانه راه تحویل گرفت و این تیم را هم قهرمان لیگ برتر کرد اما در لیگ سال 94 در هفته یازدهم مسابقات طی تصمیم بسیار عجولانه سپاهانی‌ها تیم  را رها کرد و همین رهایی باعث شد تا سپاهان روزهای تلخ و بسیار سیاهی را تجربه کرده و تا عنوان یازدهم سقوط کند.

دیدگاه‌ها