کد خبر : 1327845 | 03 خرداد 1395 ساعت 17:43 | 33.1K بازدید | 1 دیدگاه

امتیاز منحصر به فرد برای قلعه‌نویی وکمالوند

فوتبال ایران مربیان بزرگ زیادی را داشته است که البته معیار برتری در این مربیان به افتخارات وبرتری جویی های انها میرسد اما...

امتیاز منحصر به فرد برای قلعه‌نویی وکمالوند

به گزارش "ورزش سه"، یکی از معیارهای برتری برای مربیان این است که هیچ وقت از تیم های خودشان در هیچ شکل ممکن کنار گذاشته نشده اند وامیر قلعه نویی وفراز کمالوند مربیان مورد اشاره هستند.
امیر قلعه نویی در عرصه مربیگری باشگاهی در تیم های برق تهران،استقلال نوین،استقلال تهران(3 مقطع)،مس کرمان،سپاهان اصفهان،تراکتورسازی وملوان فعالیت کرده وتنها به علت پایان قرا ر دادش یا تصمیم شخصی از تیم های مورد اشاره کنار رفته است.


فراز کمالوند هم در ادوار  مختلف هدایت تیم هایی چون:گسترش فولاد،تراکتورسازی،شهرداری تبریز،شیرین فراز و... را هدایت کرده وهیچ وقت اخراج نشده است اما همه مربیان بزرگ فوتبال ما کناره گیری را به شکلی تجربه کرده اند حتی علی پروین که در سال 84 از پرسپولیس کنار گذاشته شد تا آری هان در این تیم جای او را بگیرد.


حتی یحیی گل محمدی موفق هم اخراج شده است،گل محمدی،در سال 92 بعد از فینال جام حذفی با پرسپولیس قرار داد نداشت اما اگر مسئولان پرسپولیس او را میخواستند سراغ یک مربی جدید نمیآمدند واز بین چند مربی به سراغ علی دایی نمیرفتند.
فرهاد کاظمی،پور حیدری،فیروز کریمی،ناصر حجازی و... هر کدام در چند مقطع از تیم های خود جداشدند والبته  به جز آن 2 نفری که گفتیم،دیگر کسی نبود که از تیم خود اخراج نشده باشد.

دیدگاه‌ها