کد خبر : 1327861 | 03 خرداد 1395 ساعت 17:45 | 71K بازدید | 0 دیدگاه

با روی کار آمدن مورینیو:

گزارش: سرنوشت فاتحان ومبلی چه خواهد شد؟

با اخراج فان خال، روی کار آمدن ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی منچستریونایتد امری قطعی به نظر می رسد.

گزارش: سرنوشت فاتحان ومبلی چه خواهد شد؟

 

به گزارش "ورزش سه"، با قطعی شدن اخراج لوئیس فان خال، هواداران فوتبال در انتظار اعلام رسمی خبر حضور ژوزه مورینیو در منچستریونایتد هستند. سرمربی پرتغالی از همیشه به نیمکت هدایت شیاطین نزدیک تر است و انتظار می رود به زودی به عنوان سرمربی جدید باشگاه معرفی شود.

 

 

1113921

 

اما پس از روی کار آمدن مورینیو کدام بازیکنان از ترکیب یونایتد شانس بیشتری برای ادامه حضور خود در این تیم خواهند داشت؟ دیلی میل در گزارشی به بررسی این موضوع پرداخته است.

 

1 - مارکوس روخو

 

 

رابطه روخو با خورخه مندز باعث شد تا او به عنوان بخشی از قرارداد آنتونی مارسیال به موناکو فروخته نشود. به نظر می رسد همین مسئله باعث شود تا او در دوران مورینیو نیز در الدترافورد ماندنی شود.

 

2 - آندر هررا

 

هافبک اسپانیایی زیر نظر فان خال در فصل جاری به یک نیمکت نشین صرف تبدیل شد اما انتظار می رود با توجه به سخت کوشی اش، زیر نظر مورینیو تبدیل به مهره بهتری برای یونایتد شود.

 

3 - دیلی بلیند

 

1113924

 

بازیکنی که روز شنبه آرزو کرده بود تا فان خال در سمتش ابقا شود، کار سختی زیر نظر مورینیو خواهد داشت. توانایی های او همچنان به عنوان مدافع میانی دچار تردید است و مورینیو در اولین اقدام می تواند وضعیت بلیند را برای ادامه حضورش در یونایتد روشن کند.

 

4 - مورگان اشنایدرلین

 

 

با توجه به وضعیت بدون ثبات شواین اشتایگر، اشنایدرلین فرصت بیشتری زیر نظر مورینیو خواهد داشت تا خودش را به ترکیب اصلی برساند.

 

5 - مایکل کریک

 

1113925

 

بازی در فینال جام حذفی احتمالا آخرین بازی کریک با لباس یونایتد بوده است. باشگاه هنوز قرارداد جدیدی به او پیشنهاد نکرده و مورینیو نیز بعید است این سناریو را تغییر دهد.

 

6 - کریس اسمالینگ

 

1113926

 

اسمالینگ عملکرد خوبی در خط دفاعی از خود نشان داد اما این احتمال وجود دارد که با خرید رافائل واران، جای ثابتش را در پست مدافع میانی از دست بدهد.

 

7 - وین رونی

 

1113958

 

مورینیو همواره از ستایش کنندگان کاپیتان یونایتد بوده و در 2 مقطع تلاش کرده تا او را برای چلسی به خدمت بگیرد. رونی انتظار می رود تا در تیم مورینیو نیز نقشی محوری عهده دار باشد.

 

8 - مروان فلینی

 

خرید دوران مویس، مورد علاقه فان خال بوده و با توجه به خصوصیات مورینیو، انتظار می رود تا مورد علاقه این سرمربی نیز باشد. با این حال آمادگی او شرط اول ادامه حضورش در یونایتد خواهد بود.

 

9 - لینگارد

 

1113427

 

هافبک جوان زیر نظر فان خال فرصت کافی برای بازی داشته است اما با تغییر مربی مشخص نیست که همین زمان مجددا در ترکیب اصلی در اختیار او قرار گیرد.

 

10 - مارکوس راشفورد

 

1113922

 

اعتماد یا عدم اعتماد به استعداد نوجوانی همچون راشفورد یکی از مهم ترین سوال های مورینیو در یونایتد می تواند باشد. سرمربی پرتغالی پیش از این نشان داده در چنین مواردی چندان خوش سابقه نبوده است.

 

11 - آنتونیو والنسیا

 

مدافعان کناری سریع و تهاجمی همواره مورد علاقه مورینیو بوده اند. والنسیا همچنان می تواند به روند خوبش در نیم فصل دوم رقابت های فصل گذشته زیر نظر مورینیو ادامه دهد.

 

12 - متئو دارمیان

 

1113929

 

مدافع ایتالیایی زمانی که مورینیو در اینتر حضور داشت، در میلان بازی می کرد. او که فصل آینده سال دومش در یونایتد خواهد بود باید نشان دهد پیشرفتش قابل قبول بوده تا انتخاب اول مورینیو در پست مدافع راست باشد.

 

13 - فیل جونز

 

مصدومیت های پیاپی کار را برای جونز سخت کرده اما او که به تازگی قراردادی 4 ساله با باشگاه امضا کرده امیدوار است با تغییر سرمربی اوضاعش در یونایتد تغییر کند.

 

14 - داوید دخیا

 

1113923

 

پیش از این اعلام شده بود که این دروازه بان در صورت ماندن فان خال، یونایتد را ترک می کند اما با این تغییر، به نظر می رسد که او همچنان گزینه شماره 1 یونایتد درون دروازه خواهد بود.

 

15 - آنتونی مارسیال

 

1113414

 

استعداد و عملکرد خوب مهاجم فرانسوی هر مربی را مجاب می کند تا با او همکاری کند. مهم ترین سوال اما این خواهد بود که مورینیو می خواهد از او در پست مهاجم بازی بگیرد یا وینگر.

 

16 - سرخیو رومرو

 

دلیلی وجود ندارد که مورینیو بخواهد ذخیره دخیا را عوض کند. رومرو احتمالا فصل آینده ینز می تواند دروازه بان شماره 2 یونایتد باشد.

 

17 - خوان ماتا

 

1113928

 

ماتا باید نگران ترین بازیکن از حضور مورینیو باشد. سرمربی پرتغالی در بار دوم حضورش در چلسی اعتقادی به ماتا نداشت و او را به یونایتد فروخت. این بار اما مشخص نیست که در مورد او چه تصمیمی خواهد گرفت.

 

18 - اشلی یانگ

 

بازیکنی که تقریبا در تمامی پست ها برای یونایتد بازی کرده قرارداد جدید 3 ساله ای را تابستان گذشته با این تیم به امضا رسانده است. انتظار می رود تا او در برنامه های مورینیو نیز جای داشته باشد.

دیدگاه‌ها