کد خبر : 1327944 | 04 خرداد 1395 ساعت 09:21 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مراسم اهدا جوایز قهرمانان

دلخوری شدید پیکان از فدراسیون والیبال

در مراسمی که هفته گذشته فدراسیون والیبال برای اهدای جایزه قهرمانان لیگ برگزار کرد، هیچ یک از نماینده‌های پیکان به مراسم نیامدند تا کاپ تیم دوم از مسولين تحويل بگيرند.

دلخوری شدید پیکان از فدراسیون والیبال

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه هفته گذشته فدراسیون والیبال در مراسمی که محوریت آن بدرقه تیم‌ملی به مسابقات انتخابی المپیک بود، جوایز تیم‌های اول تا سوم لیگ‌برتر را هم اهدا کرد. شهرداری ارومیه و ثامن‌الحجج مشهد کاپ تیم سوم مشترک را دریافت کردند اما مجری مراسم بدون اینکه اسمی از تیم پیکان برای تحویل گرفتن کاپ تیم دوم ببرد، بانک سرمایه تیم قهرمان را، صدا زد تا جام قهرمانی را سرمربی آنها بالای سر ببرد.


این موضوع ریشه در فینال لیگ 94 دارد جایی که تیم پیکان به دلیل درگذشت رضا ابراهیمی از فدراسیون درخواست تعویق در بازی سوم فینال را داشت که این موضوع با موافقت روبه‌رو نشد و بدون انجام بازی بانک سرمایه قهرمان لیگ شد. همین مساله دلخوری پیکانی‌ها را همراه داشت که به همین دلیل هیچ نماینده‌ای از این باشگاه برای دریافت کاپ تیم دوم به مراسم نیامد.


در آن مراسم هم مسوولان متوجه دلخوری و غیبت پیکانی‌ها شدند و اسمی از آنها برده نشد که به این ترتیب فقط تیم های اول و سوم جوایز خود را دریافت کنند.

دیدگاه‌ها