کد خبر : 1327949 | 04 خرداد 1395 ساعت 09:54 | 18K بازدید | 1 دیدگاه

تراکتورسازی - النصر؛ روز انتقام و برپایی جشن

یکی از دو نماینده ایران در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا امشب در تبریز میزبان رقیب اماراتی اش است تا با گرفتن انتقام شکست سنگین دور رفت جشنی تاریخی را برای طرفدارانش رقم بزند.

تراکتورسازی - النصر؛ روز انتقام و برپایی جشن

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست غیر منتظره در بازی رفت حالا تراکتور امیدوار است در خانه جبران مافات کرده و برای اولین بار به جمع هشت تیم برتر قاره کهن صعود کند. خوردن 4 گل در دبی آن هم از تیمی مثل النصر اصلا قابل پیش بینی نبود اما ضعف های دفاعی و بازی ناهماهنگ بازیکنان تراکتور زمینه این اتفاق تلخ را فراهم کرد تا امیدهای این تیم برای صعود به کمترین حد ممکن برسد تا جایی که امشب در تبریزی شاگردان امیر قلعه نویی باید با اختلاف سه گل از سد حریف اماراتی خود بگذرند تا بلکه با گرفتن انتقامی سخت از حریف اماراتی برای اولین بار به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کنند.


 نتیجه ای معجزه وار که رسیدن به آن سختی های خاص خودش را دارد اما بهره بردن از امتیاز میزبانی آن هم در دیگ جوشان و سرخ یادگار می تواند این سختی ها را به حداقل برساند. تراکتور که تا قبل از بازی با النصر صاحب یکی از بهترین خطوط دفاعی بود در امارات نشان داد ضعف های زیادی دارد و اگر در بازی امشب نتواند آنها را برطرف کند باز هم غافلگیر خواهد شد. تراکتور چیزی برای از دست دادن ندارد به همین خاطر امشب با حمایت طرفدارانش با ترکیبی تهاجمی به میدان خواهد رفت و این می تواند ضریب شکنندگی خط دفاعی این تیم را بالا ببرد از همین رو تبریزی ها باید حسابی حواس خود را جمع کنند تا غافلگیر نشوند.

 

1112250

 


 النصر در بازی رفت نشان داد بدجوری به ستاره های خارجی و ملی پوشان خود وابسته است به همین خاطر مهار آنها می تواند کار را برای میزبان راحت تر کند به خصوص که اماراتی ها در خط دفاعی هم ضعف های زیادی دارند و در بازی رفت با خوش شانسی بیشتر از یک گل نخوردند. امروز می تواند روز وداع بسیاری از مهره ها و سربازهای تراکتور هم باشد به همین خاطر انگیزه های آنها و حمایت های طرفداران تبریزی می تواند روز خاطره انگیزی را برای دیار سهند رقم بزند.


دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا 2016، سه شنبه 4 خرداد 95، ساعت 20:00، ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز


داور: محمدتقی الجفری (سنگاپور) کمک ها: لی لیانگ و رونی مین کیات (سنگاپور)

دیدگاه‌ها